Scarface92 Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Weet iemand waar ik een goeie en leuke Super Mario game kan downloaden? Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik heb nog niet zo veel gevonden. Mario games vind ik altijd wel leuk. Dus weet iemand waar ik een goeie Mario game kan downloaden Met vriendelijke groet The GTA man en alvast bedankt! Reageren
Jowx Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Als je van die fake Super Mario games bedoelt, die kan je spelen op verschillende sites. Als je spellen van een Nintendo console bedoelt moet ik je telleurstellen, het downloaden van deze spelen is illegaal. Afgezien van het Virtual Console systeem van de Nintendo Wii. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Er is nog wel 1 optie, Mario Forever. Ik ben het nou zelf ook aan het spelen en ik moet zeggen dat het erg leuk is. Het is wel een beetje pittig, maar als je het eenmaal doorhebt dan gaat het vanzelf Dit is de link waarvan je hem kan downloaden: Klikje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.