Bronko Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Onderwerp: Uefa Champions League Soort Design: Sony Ericsson Thema Hier alvast mijn thema: PS: bij imageshack wel 1x vergroten anders kloppen de verhoudingen net niet
S()nny Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik ben spetersen voor degene die het nie weten dit is mijn sonyericson theme: sorry hij is een beetje uitgerekt maar goed om te zien spetersen
Bronko Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Ok, laat het stemmen beginnen... Succes s()nny Bewerkt: 4 juni 2007 door Bronko
Mister.X Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Grappige thema zeg ze zien er allebei bijna het zelfde uit Maar omdat S()nny het voor het eerst doet en nieuw is vind ik het beter voor hem Mij stem gaat naar S()nny
S()nny Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Grappige thema zeg ze zien er allebei bijna het zelfde uit Maar omdat S()nny het voor het eerst doet en nieuw is vind ik het beter voor hem Mij stem gaat naar S()nny succes Bronko
Bigstijn Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Mijn stem gaat naar s()nny mij hetzelfde als mister.x en omdat ik hem iets mooier vind @ s()nny je bent goed bezig voor een eerste keer! keep up the good work Stijn
Bronko Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) -Reactie verwijderd wegens omstandigheden - Bewerkt: 5 juni 2007 door Bronko
.Syfes Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik Stem op S()onny Omdat het beter uitziet
Nickonly Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Dan zal ik wat verandering in brenken, en stemmen voor Bronko. Die is stukken overzichtelijker. Dus die stem gaat naat jou Bronk!
jakooza Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 ik stem op bronko, die is overzichtelijker, die van s()nny is te druk.
S()nny Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik Stem op S()onnyOmdat het beter uitziet Heej syfes, bigstijn, en mister X bedankt voor het stemmen op mij >>> Door RonaldVC: Natuurlijk erg aardig dat je de mensen wilt bedanken die op je stemmen, maar dat kan je in het vervolg beter via pb doen. Zo blijft het topic overzichtelijk voor iedereen. Gelieve dus in battles alleen te posten als je een stem uitbrengt, verder niet..<<<
AwiVC Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Uhm, duidelijk Bronko, vele malen overzichtelijker en rustiger, ik wil gewoon mn dingen kunnen lezen zonder afleiding van de achtergrond.
Daffy Duck Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mijn stem gaat Bronko. Ik vind die van hem toch wat rustiger en overzichtelijker.
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Mijn stem gaat Bronko. Ik vind die van hem toch wat rustiger en overzichtelijker. Mijn stem gaat ook naar Bronko.
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Bronkoomdat zijn theme uber geil is. Nice kleuren. Erg mooie afwerking!
Recommended Posts