Hanneswasco Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Heey, Ik zou graag MTA Vice City kunnen spelen, maar ik weet niet wat ik nodig heb en hoe ik het allemaal moet doen... Zou iemand dit mij kunnen uitleggen? Alvast bedankt, Hanneswasco Reageren
RTS Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ten eerste heb je een schone GTAVC nodig, dus zonder mods, trainers, hacks etc. Heb je dit niet installeer je GTAVC dan opnieuw. Stap 2 download MTAVC: Klik Installeer en de rest wijst zich hopelijk vanzelf, zo niet meld het even. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik krijg een foutmelding als ik MTA wil opstarten... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik krijg een foutmelding als ik MTA wil opstarten... Je krijgt een foutmelding... probeer de fout iets duidelijker te omschrijven zodat wij er een oplossing bij kunnen zoeken. Er zijn zoveel soorten foutmeldingen, dus als je even een screenshot plaats kunnen we je gerichter helpen dan nu. Sowieso kan ik je wel een paar oorzaken geven. Het kan zijn dat er iets met GTA: Vice City op zich is, daarmee bedoel ik dan een fout in GTA. Het kan ook zijn dat je mods hebt geïnstalleerd die niet draaien onder MTA. Voor beide opties is het beste om GTA: Vice City even opnieuw te installeren. Dat raad ik je momenteel ook aan, installeer nog GTA dus nog eens opnieuw. Dat is een kleine moeite lijkt me. Krijg je wederom dezelfde foutmelding, meld het dan even mét een screenshot. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik heb mijn GTA Vice City opnieuw geinstaleerd en het werkt nog altijd niet... Dit is de foutmelding: En ik heb mijn MTA ook nog eens opnieuw geinstaleerd... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 (bewerkt) Ik heb eergisteren nog eens geprobeerd om MTA: VC te spelen en het is me gelukt! Ik kreeg gewoon de foutmelding niet meer en kon onmiddellijk spelen. Maar nu speel ik op een server waarop je auto's kan verkopen enzo, maar ze zijn me altijd aan het beroven of 'robben' nu is mijn vraag: hoe stop ik dit, of hoe doe ik dit bij iemand anders? Edit: Niet meer nodig! Bewerkt: 25 juli 2007 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.