Twankala Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Onderwerp: grunge Soort design: signature Size design: maakt niet uit Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! extra: het hoeft niet alleen om de grunge te gaan, maar het moet wel een groot, duidelijk deel ervan zijn.
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: grungeSoort design: signature Size design: maakt niet uit Render: mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! extra: het hoeft niet alleen om de grunge te gaan, maar het moet wel een groot, duidelijk deel ervan zijn. Ik wil wel =) [edit] Me ps wil niet starten + me pc doet raar. Vandaar een premade. Succes! Bewerkt: 6 juni 2007 door ~> GizmO <~
Twankala Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Twankala: ~> GizmO <~: Bewerkt: 6 juni 2007 door twankala
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Twankala : Vindt ik mooi maar de grunge vindt ikzelf dat het bij je render niet past. Gizmo De font vind ik heel mooi gedaan .Je hebt de achtergrond speciaal gemaakt en passen bij de render dit vindt ik wel passend . Daarom gaat mijn Stem naar : GIZMO
Twankala Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 zou er nog iemand willen stemmen, want bij mijn vorige battle had er jammer genoeg maar 1 iemand gestemd. dit drijgt nu weer te gebeuren, want dit topic staat al redelijk naar beneden. ik hoop dat er nog lekker veel gestemd word! gizmo, succes nog.
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Mijn stem gaat naar gizmo De render is erg mooi gedaan het achtergrondje is ook mooi Vriendelijke groet stijn
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Twankala! Ik hou gewoon van Spider-Man (3). En hij heeft het er mooi in verwerkt!
Muay Thai Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Mijn stem gaat naar Gizmo, Kijk dit bedoel ik nou dit is een goede desing van je maat! Ik vind joun signature echt top gemaakt en er zitten leuke effecten in je lettertype vind ik echt mooi! zeer goed. Je background is zeer leuk vooral met die ronde shape, en verder vind ik die scanlines mooi past ook bij de signature. En Twankala jou signature vind ik ook opzich mooi alleen je hebt twee te velle lichte kanten dus die ronde dingen, vandaar dat ik hem nogal tegen vind vallen.
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Zijn er nog stemmen? Nog stemmen tot 23:59:59 =D Stand Gizmo - Twankala : 3 - 1
jakooza Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 mijn stem gaat naar twankala, alles past gewoon goed in elkaar en bij gizmo ook wel maar die is toch iets minder goed...
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Twankala: Je sig ziet er zo op het eerste oog leuk uit, maar ik zie dingen die ik niet echt mooi vind. Ten eerste zie ik nog een keer de render. Op zich geen probleem dat je van je render je achtergrond maakt, maar ik vind het niet echt mooi staan als je je render voor een gedeelte blijft zien. Misschien was het bewust, maar dan is dat niet mijn smaak. Ten tweede vind ik de achtergrond als geheel niet echt mooi. De felle stukken vind ik erg goed passen, maar de rest, zoals links en rechts van je render, vind ik wat rommelig. Vooral omdat ik daar nog weer stukken van je render zie, zoals ik al eerder zei; niet echt mijn ding. De tekst vind ik tot slot ook niet echt 'je-van-het'. Ik heb het dan vooral over de outer glow die eromheen zit. Op het eerste gezicht zou je denken dat het erbij past, maar als ik wat langer kijk, dan mixed het niet goed met de rest. Onthoudt dat tekst er niet op hoeft. Als het niet of nergens past, dan raad ik je aan helemaal geen tekst erop te zetten. Zoiets kan je sig verpesten en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Voor de rest heb je een leuke sig. Je render heb je goed verwerkt, maar de minpunten die ik opnoemde vind ik bepalend voor het geheel. KUTGW! ~> GizmO <~: Correct me if i'm wrong, maar dit is al een héééle oude premade, niet dat het me wat uitmaakt verder, maar ik herkende de sig wel toen ik hem zag. Met deze style begon ik bijna 2 jaar geleden mijn PS carrière. Ik vind hem nog steeds erg mooi, het geheel ziet er echt goed uit. De style is ook erg goed, vooral met die shape op de achtergrond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel aan te merken heb op die van jou, behalve dan de tekst en die streepjes. De tekst op zich vind ik goed, daar niet van, maar ik vind het niet echt mooi dat je de tekst op twee verschillende plekken hebt staan. Dan die streepjes. Zou het zou kunnen zijn dat die streepjes in die tijd een 'hype' waren? Kan me nog herinneren dat er een tijd was dat zo'n streepje gewoon in je sig moest. Destijds vond ik hem mooi, maar nu helaas niet meer. Verder is het, al met al, een erg goede sig. Je hebt m'n stem. ~> GizmO <~ +1.
Rivel Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Stem twankala Waarom: Leuke effecten, goede kleuren. Een hig-res render. Die van Gizmo is ook erg mooi. Maar ik vind jou mweer een modeller dan een PS'er, ik mis wat effecten.
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 ~> GizmO <~:Correct me if i'm wrong, maar dit is al een héééle oude premade, niet dat het me wat uitmaakt verder, maar ik herkende de sig wel toen ik hem zag. Met deze style begon ik bijna 2 jaar geleden mijn PS carrière. Ik vind hem nog steeds erg mooi, het geheel ziet er echt goed uit. De style is ook erg goed, vooral met die shape op de achtergrond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt veel aan te merken heb op die van jou, behalve dan de tekst en die streepjes. De tekst op zich vind ik goed, daar niet van, maar ik vind het niet echt mooi dat je de tekst op twee verschillende plekken hebt staan. Dan die streepjes. Zou het zou kunnen zijn dat die streepjes in die tijd een 'hype' waren? Kan me nog herinneren dat er een tijd was dat zo'n streepje gewoon in je sig moest. Destijds vond ik hem mooi, maar nu helaas niet meer. Verder is het, al met al, een erg goede sig. Je hebt m'n stem. ~> GizmO <~ +1. Om precies te zijn is deze gemaakt op 15 februari 2006. Meer dan een jaar oud. Ik weet niet of die streepjes een hype waren, maar ik vond het altijd wel leuk eruit zien. Btw, thanks for voting.
RonaldVC Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Battle afgelopen, winnaar Gizmo. Gizmo, 1 punt voor jou erbij!! Ranking updated, en batlle closed.
Recommended Posts