aznstryker Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 zijn er al nieuwe mod's ontdekt voor VCS??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 Modificaties zijn sowieso niet aan te brengen in GTA Vice City Stories. Het Cheatdevice zorgt er weliswaar voor dat je enkele veranderingen aan kunt brengen in het spel, maar daar blijft het dan ook bij: het zijn de professionele modders nog niet gelukt de main.scm te openen (als ik het goed heb hoor, zoveel verstand heb ik daar niet van). Dus helaas: op modificaties voor GTA Vice City Stories (en GTA Liberty City Stories overigens) zul je moeten wachten totdat je een ons weegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2007 Modificaties zijn sowieso niet aan te brengen in GTA Vice City Stories. Het Cheatdevice zorgt er weliswaar voor dat je enkele veranderingen aan kunt brengen in het spel, maar daar blijft het dan ook bij: het zijn de professionele modders nog niet gelukt de main.scm te openen (als ik het goed heb hoor, zoveel verstand heb ik daar niet van). Dus helaas: op modificaties voor GTA Vice City Stories (en GTA Liberty City Stories overigens) zul je moeten wachten totdat je een ons weegt. jammer ik wilde zo graag ferrari erop maarja okeej bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.