Grove4L Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Kan iemand plz dit bestazn upoaden, alvast bedankt! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Die film duurt volgens mij een minuut of 20 dus ik vrees dat niemand uploadruimte genoeg heeft om dát voor je te regelen. Maar Youtube is je vriend en iemand heeft dat filmpje al lang geleden online gezet.... The Introduction Veel plezier Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Je kunt het filmpje we lop YouTube bekijken, namelijk .EDIT: Schaapje was me voor...... Bewerkt: 5 juni 2007 door Daffy Duck Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) hier kan je hem downloaden: http://media.ps2.gamespy.com/media/611/611957/vids_1.html edit: nee toch niet, t is slechts een trailer Bewerkt: 5 juni 2007 door OG Loco Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Bedankt, maar dit is niet wat ik zocht, ik zoek een bestand, en geen filmpje op internet(heb al gzien, wil gewoon op pc hebben) Bewerkt: 5 juni 2007 door Grove4L Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Bij The Introduction op Google Video kan je het filmpje downloaden. Rechts staat er: Downloaden voor: en dan klik je waarschijnlijk Windows/Mac aan. Start het downloaden, en wat zie je? En prachtig bestandje van The Introduction. Reageren
OG Loco Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 je hebt wel google video player nodig Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Een dikke merci! Edit: Ik wil dus echt niet moeilijk doen, maar ik zou eigenlijk veel beter geholpen zijn met een bestand dat ik gewoon met windows media player kan openen... Bewerkt: 11 juni 2007 door Grove4L Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.