DeNn!S Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 hoezo ter nagedachte aan Lance? Ik heb Vice City niet uitgespeeld. Gaat ie daarin dood ofzo? <_< De tekst zegt het al een beetje he? Maar hij gaat dus dood ja in Vice.. niet uitgespeeld? :unsure: 'K mag hopen dat dat kwam omdat je geen zin meer had :S Vice was zoo makkelijk :rolleyes: ik vond vooral de beginmisies moeilijk bij vice city :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 ik he dat syndroom alleen in ls Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 ik he dat syndroom alleen in ls Ik ook, nergens anders gezien tot nu toe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 hoezo ter nagedachte aan Lance? Ik heb Vice City niet uitgespeeld. Gaat ie daarin dood ofzo? <_< De tekst zegt het al een beetje he? Maar hij gaat dus dood ja in Vice.. niet uitgespeeld? :unsure: 'K mag hopen dat dat kwam omdat je geen zin meer had :S Vice was zoo makkelijk :rolleyes: ik vond vooral de beginmisies moeilijk bij vice city :o Die waren vet makkelijk... Lekker ding ophalen, koks omleggen, golfer koud maken... wat is daar moeilijk aan (vooral als je missie timer freezed :rolleyes: ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Komaan jongens. Is toch simpel zonder de tijd te vriezen ook. Maarja, ieder zijn specialiteiten. Nu back to topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 vraag me af waarom ze dat hebben gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 vraag me af waarom ze dat hebben gedaan gwoon zoals er al meeer zijden te nagedachtenis aan lance :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 kheb nog nooit een ambulance gezien waar dat geen lance opstaat. ik ga er is opletten in SF en in LV. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 ik zie LANCE overal maar niet op elke ambulance nagedachtenis vindt ik een beetje te ver gaan,hij heeft tommy verraden wat is dan is dan zo erg aan zijn dood??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Nou weet eigenlijk niet ik heb nooit VC gespeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 er staat toch altijd ambu op de ene en dan lance op de andere kant? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 er staat toch altijd ambu op de ene en dan lance op de andere kant? Normaal gesproken wel ja, maar bij sommige ambulances staat er dus geen 'ambu', alleen 'lance' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Ik vind dat het gewoon een klote bug is <_< CJ was in GTA 3 niet in VC CJ heeft nix met Lance te maken ookal kom je tommy tegen tydens een race met ceaer's nicht(naam????) Dat ternagedachtenis gaat te ver er zit geen gewoon weg geen logica in Als de hoofdpersoon uit het volgende deel uit VC naar het volgende deel is gevlucht voor een 1 of andere reden dan verwacht je toch geen dingen te zien van Rider en Big Smoke :blink: :blink: Lance,Rider en Big Smoke zijn sniches die ga je toch niet herdenken, ik zou eerden een easter egg verwachten ter nagedachtenis aan cj's moeder en broer dan van Lance. Greetz Tupac A. Shakur Bewerkt: 26 januari 2005 door Tupac A. Shakur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Time for the ambu-LANCE VANCE DANCE'k Heb het ook al eens gezien, maar er zal vast wel een goede reden voor zijn ? wat maakt lance now uit er zijn gewoon letters weg ik vindt het geen easter egg maar maakt mij uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Ik vind dat het gewoon een klote bug is <_< CJ was in GTA 3 niet in VC CJ heeft nix met Lance te maken ookal kom je tommy tegen tydens een race met ceaer's nicht(naam????) Dat ternagedachtenis gaat te ver er zit geen gewoon weg geen logica in Als de hoofdpersoon uit het volgende deel uit VC naar het volgende deel is gevlucht voor een 1 of andere reden dan verwacht je toch geen dingen te zien van Rider en Big Smoke :blink: :blink: Lance,Rider en Big Smoke zijn sniches die ga je toch niet herdenken, ik zou eerden een easter egg verwachten ter nagedachtenis aan cj's moeder en broer dan van Lance. Greetz Tupac A. Shakur mobanee, die nicht van cesar vialpando heet Catalina die jij ook tegenkomt in GTA III die mieske van Cartel group, en gta III personage heet Claude waarby jij racete in gta sa het kan niet Tommy van Vc zyn want dan moet Tommy zeker 10jaren ouder eruitzien in gta sa zag die nogal jong uit dus gaat antwoord naar claude van GTA III de lief van Catalina Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts