Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik moet zeggen dat ik dit nog wel de domste reactie vind van dit topic. Wat heeft 50x achter elkaar optrekken in godsnaam met de risico's van WOIII te maken?

Tja. Sarcasme heet zoiets. Denk daar maar over na (niet dat ik dus vind dat jouw patriottische instelling slecht is, hoor).

En het minste wat je kan doen is je mening onderbouwen, dat Amerika nog nooit wat heeft gedaan zonder er zelf beter van te worden. Dan wordt je reactie tenminste nog een beetje duidelijker.

Pfff... neem nu het Daws-plan en het Young-plan tussen 1919 en 1938. Deze waren weliswaar voordelig voor Europa (d.m.v. een geldstroom tussen Engeland, Frankrijk en Duitsland kreeg de V.S. haar geld terug), maar vooral voor de V.S. omdat zij er uiteindelijk beter van werden. En in de wereldoorlogen hielp de V.S. niet meteen mee et cetera.

Dan kan je me vast uitleggen wat het de V.S heeft opgelevert om mee te vechten in de WOII? Want naar mijn mening heeft het ze juist een heleboel geld en mensenlevens gekost....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Als er kernwapens in voorkomen, dan kan ik net zo goed thuisblijven want dan ben ik toch al dood :puh:

maar als het zonder kernwapens is, dan vlucht ik naar een land waar het goed en op dat moment veilig is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Stel dat Rusland en de VS een oorlog beginnen, dan hebben wij daar in eerste instantie toch niets mee te maken?

Mocht dat wel gebeuren, dan ben ik waarschijnlijk net 18, dus ik vrees dat ik dan mee zal moeten vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou als, dat nog zou kunnen dan, naar het vliegveld gaan en naar Canada vliegen en daar in het bos gaan wonen

daar is tog niemand :D:tu: en als ik het vliegveld niet haal dan zou ik een dagboek schrijven net als anne frank

en hopen dat iemand dat vind en dan word ik na mijn dood nog beroemd ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

tja wat knan je doen als 12 jarige?

gewoon vluchten. stel er is overal oorlog,mezelf laten doorzeven met 500000000000000 kogels (ik weet dat ik overdrijf maarja)

Kind soldaat worden!! Ik schiet de vijanden door hun knar.Effe wat schietoefeningen :7 .

Nee geintje.Ik ga wel meevechten.

Link to comment
Delen op andere websites

simpel: NIKS

amerika enz gooie met atoombommen

iedereeen dood

einde wereld

dus nu:

GAMEN VOOR JE LEVEN(zolang t nog kan)

Hahahahaha, das een goeie, toppie :tu:

Alles wat ik ooit wilde doen doen.

1.Iemand vermoorden.

2.bommelding doen in de tweede kamer.

3.iemand zonder reden in elkaar slaan.

1. sommige mensen die iemand vermoord hebben, hebben er vaak spijt van, dus denk maar niet dat je gewoon even iemand kan vermoorden zonder er een schuldgevoel bij te krijgen.

2. dat lijkt mij wel leuk :puh:

3. Waarom?

Link to comment
Delen op andere websites

Als er kernwapens in voorkomen, dan kan ik net zo goed thuisblijven want dan ben ik toch al dood :puh:

maar als het zonder kernwapens is, dan vlucht ik naar een land waar het goed en op dat moment veilig is.

In de Eemshaven(Noord-Groningen) bevindt zich een bunker, als je daar in zit, dan ben je veilig, zelfs als er een atoombom ontploft.

Maar waarom denkt iedereen gelijk aan een kernoorlog, ik denk dat als er een oorlog komt tussen NAVO en Rusland, dat er bijna helemaal geen atoombommen worden gebruikt, Rusland weet zelf ook wel dat dit behoorlijk pittig is, en Amerika weet dat ook donders goed, er zal wel veel mee gedreigd worden denk ik, maar ze zullen niet worden gebruikt denk ik.

Het zal dan wel een gevecht worden met straaljagers, en militairen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er kernwapens in voorkomen, dan kan ik net zo goed thuisblijven want dan ben ik toch al dood :puh:

maar als het zonder kernwapens is, dan vlucht ik naar een land waar het goed en op dat moment veilig is.

In de Eemshaven(Noord-Groningen) bevindt zich een bunker, als je daar in zit, dan ben je veilig, zelfs als er een atoombom ontploft.

Maar waarom denkt iedereen gelijk aan een kernoorlog, ik denk dat als er een oorlog komt tussen NAVO en Rusland, dat er bijna helemaal geen atoombommen worden gebruikt, Rusland weet zelf ook wel dat dit behoorlijk pittig is, en Amerika weet dat ook donders goed, er zal wel veel mee gedreigd worden denk ik, maar ze zullen niet worden gebruikt denk ik.

Het zal dan wel een gevecht worden met straaljagers, en militairen.

En tanks.Kleine raketten en artillerie.Machine geweren.En dat doen wij ook.Lekker leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

1. sommige mensen die iemand vermoord hebben, hebben er vaak spijt van, dus denk maar niet dat je gewoon even iemand kan vermoorden zonder er een schuldgevoel bij te krijgen.

2. dat lijkt mij wel leuk :puh:

3. Waarom?

Schuldgevoel? ik ga geen lekkere wijven vermoorden alleen lelijke mannen dan heb ik geen schuldgevoel. maar als er nu een WOIII uitbreekt gooit iran z'n kernbommen op ons en zijn we dood. niemand gaat dat overleven.(enkeling)

iemand in elkaar slaan bedoel zonder reden even je woede op de oorlog kwijtraken.

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

"ja hun gooien de kernbommen en dan zijn wij dood" denk even logisch na zeg, als bv rusland en amerika *die nog steeds met een koude oorlog bezig zijn* oorlog krijgen. hierdoor zou rusland een kernbom lanceren, dit ziet amerika gelijk (amerika krijgt trouwens raketschilden in europa dus rusland zou er niet veel aan hebben om ze dan te lanceren.. ja misschien eerst die raketschilden platleggen) amerika zou dus ook gelijk een kernbom lanceren, want dan word het hard tegen hard. dus dan hebben we *voorbeeld* 2 raketten de lucht in gestuurd, iedere kant 1. dan ligt de helft van amerika plat en en de helft van rusland.

wat hebben alle 2 die landen daar aan? de bommen die we nu hebben zijn gewoon te gevaarlijk om ook echt te gebruiken (ik zie een kernoorlog dus gewoon nooit aankomen) allemaal bluf, niemand durft het op zijn geweten te hebben om een paar miljard mensen te hebben vermoord met 1 simpele druk op een knop *Robert oppenheimer die grotendeels de atoombom heeft gemaakt van de WO II heeft ook zelfmoord gepleegd omdat die al die levens niet op zijn geweten wou hebben*

mijn theorie:

als er een Wo III zou komen, bestaat dit wel uit geavenceerde wapens (same als in irak etc) maar zullen we geen kernbommen gebruiken. het gaat dus op de WO II lijken alleen dan met betere wapens? van mijn part komt er een WO III omdat de olie op raakt, gaan we weer met z`n alle 20 meter van de vijand afstaan in loopgraven *WO I stijl*.

we kunnen dan misschien denken dat wereldmachten soms dom zijn, maar zijn ze ook zo dom om de helft van de wereld in totale verwoesting te brengen en voor +/-100 jaar onbewoond te maken door na effecten van de bommen?

wat veel mensen zeggen "ja ik ga meevechten, lekker mensen doden en afknallen" moet je nagaan, die jongeren zijn wss gewoon als dienstplichtige meegestuurd omdat er een WO III is gekomen, die willen daar niet staan en hebben thuis ouders broers en zussen en misschien al kinderen.. nou lekker is dat, wil je ze dan nog met zoveel plezier vermoorden? met de gedachte in je hoofd dat je een hele familie de afgrond in helpt?

maar ja, ik zou meevechten in de wo III *dienstplicht* en als dat niet kan,,, ja wat is er dan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

1. sommige mensen die iemand vermoord hebben, hebben er vaak spijt van, dus denk maar niet dat je gewoon even iemand kan vermoorden zonder er een schuldgevoel bij te krijgen.

2. dat lijkt mij wel leuk :puh:

3. Waarom?

Schuldgevoel? ik ga geen lekkere wijven vermoorden alleen lelijke mannen dan heb ik geen schuldgevoel. maar als er nu een WOIII uitbreekt gooit iran z'n kernbommen op ons en zijn we dood. niemand gaat dat overleven.(enkeling)

iemand in elkaar slaan bedoel zonder reden even je woede op de oorlog kwijtraken.

Jij weet er ook niks vanaf he' :7 !

Iran.Dreigt met raketten Israel te bombaderen.Israel is een van de sterkste legers ter wereld.Dus die gaan dan Iran aanvallen.

Natuurlijk bemoeit Amerika er zich weer mee.Die dreigt ervan.Dat als Iran, Israel aanvalt.Dat Amerika, Iran helemaal kapot gaat maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...