Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

1. sommige mensen die iemand vermoord hebben, hebben er vaak spijt van, dus denk maar niet dat je gewoon even iemand kan vermoorden zonder er een schuldgevoel bij te krijgen.

2. dat lijkt mij wel leuk :puh:

3. Waarom?

Schuldgevoel? ik ga geen lekkere wijven vermoorden alleen lelijke mannen dan heb ik geen schuldgevoel. maar als er nu een WOIII uitbreekt gooit iran z'n kernbommen op ons en zijn we dood. niemand gaat dat overleven.(enkeling)

iemand in elkaar slaan bedoel zonder reden even je woede op de oorlog kwijtraken.

Jij weet er ook niks vanaf he' :7 !

Iran.Dreigt met raketten Israel te bombaderen.Israel is een van de sterkste legers ter wereld.Dus die gaan dan Iran aanvallen.

Natuurlijk bemoeit Amerika er zich weer mee.Die dreigt ervan.Dat als Iran, Israel aanvalt.Dat Amerika, Iran helemaal kapot gaat maken

dat doet iran nu maar als er een WOIII is krijg je een kettingreactie van allemaal bommen.

zag laatst filmpje van die raket testen. *tellen af* 10, 9, 8 ,7 ,6 , 5, 4, 3, 2, 1. Fire???

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8... *raket lancering*

ze konden niet tellen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...