pc-freak1 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 hallo, hoe kan ik bijvoorbeeld met een hadig commando iemand in een gevangenis krijgen?? bijvoorbeeld/gevangenis piet dan is piet de nickname van die persoon. en dan dan naar 1 minuut ofzo er weer uit is. kan 9iemand mij verder helpen? M.V.G. pcfreak1 Reageren
floor_118 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) hallo,hoe kan ik bijvoorbeeld met een hadig commando iemand in een gevangenis krijgen?? bijvoorbeeld/gevangenis piet dan is piet de nickname van die persoon. en dan dan naar 1 minuut ofzo er weer uit is. kan 9iemand mij verder helpen? M.V.G. pcfreak1 Op mijn server is het /jail lidnummer hoeveelmenuten ik heb byv nummer 0 /jail 0 3 Bewerkt: 12 juni 2007 door floor_118 Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Op mijn server is het /jail lidnummer hoeveelmenuten ik heb byv nummer 0 /jail 0 3 Kan je me daar es de code van geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.