AwSom Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Weet iemand een goed programma voor keybinds? dus dat als ik op shift (o.i.d.) + 1 klik dat er bijv. /kill komt te staan.. Zodat ik mezelf snel kan killen enzo. Snel mensen kan arresteren. backup vragen.. etc. Reageren
kevin software Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Weet iemand een goed programma voor keybinds? dus dat als ik op shift (o.i.d.) + 1 klik dat er bijv. /kill komt te staan.. Zodat ik mezelf snel kan killen enzo. Snel mensen kan arresteren. backup vragen.. etc. hmmm... daar ben ik ook naar opzoek heb al wat gevonden maar dat werkt niet in sa-mp. ik g verder zoeken Reageren
Azer Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. Reageren
AwSom Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel.. Reageren
Azer Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel.. In geen enkele server Reageren
kevin software Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel.. In geen enkele server maar hoe kom j eer an? ik heb het nodig voor word Reageren
Azer Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Gebruik het software forum van gtaforum.nl? of zoek even op google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.