Jump to content

Erm..... It's raining

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb laatst Audacity gedownload.. Geweldig programma natuurlijk om muziek mee te mixen! Als je je microfoon erbij pakt kun je je eigen nummer maken. Dit heb ik gedaan, alleen geen zang natuurlijk, alleen gitaar.

Anyway, ik heb zelf wat zitten pingelen, dus ik kan zeggen dat ik deze nummers zelf 'gecomponeerd' heb. Ojah, let niet op de namen want ik kon niks bedenken :sigaar: .

Erm...

It's raining.

.. en nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden :) De kwaliteit is niet 'into teh' top', ik heb het namelijk met zo'n 3-euro microfoon opgenomen..

Geplaatst:

ten eerste al een compliment dat je het gewoon hierop wil zetten , niet iedereen doet dat :bier: en durft dat :D

verder netjes , heel netjes :D

Geplaatst:

Petje af Puma :klap: , zeer mooi gedaan. It's raining vind ik een beetje een vaag nummer, maar Erm... is heel mooi.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Ik speel zelf gitaar en de spaanse gitaar-muziek is natuurlijk moeilijk & mooi.

Maar wat heb je gedaan bij het nummer Its Raining :? Als je die effecten er nu had uitgelaten en gewoon gitaar had gespeeld was het vele mooier :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...