wastelander Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) heb belsloten om maar weer iets te gaan posten naar lange tijd afwezig te zijn (inverband met hele lange drukte) dus ik heb mijn photoshop skills ff afgestoft.. persoonlijk vind ik op donker achtergrond mooier.. en kan iets aan de scherpe kant zijn. Rate en comment ? ***added*** na rate van twankala De lichtere versie van mijn signature hij is niet super lichter geworden maar wel dat je alles beter ziet lichter ga ik hem niet maker want dan vind ik hem zelf te licht want er moet donker en duister van de sig afstrallen mvg wastelander Bewerkt: 5 juni 2007 door wastelander Reageren
Twankala Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 deze signature is veel te donker... je ziet wel in de linkerkant wat, en een effect voor het mannetje. maar voor de rest zie je haast niks omdat het zo donker is. als ik jou was zou ik hem wat lichter maken, want ik ben heel benieuwd wat voor een schoonheid er achter schuilt. de linker kant vind ik wel echt PRACHTIG! die vleugel, wat ik denk dat het is, is mooi als schaduw op de achtergrond. daar is ook de lichtinval goed. en de tekst vind ik ook zeer mooi erbij passen. als het de bedoeling is zo donker, geef ik er een 4 voor. als je hem eventueel lichter maakt, rate ik hem opnieuw Reageren
jakooza Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 deze signature is veel te donker... je ziet wel in de linkerkant wat, en een effect voor het mannetje. maar voor de rest zie je haast niks omdat het zo donker is. als ik jou was zou ik hem wat lichter maken, want ik ben heel benieuwd wat voor een schoonheid er achter schuilt. de linker kant vind ik wel echt PRACHTIG! die vleugel, wat ik denk dat het is, is mooi als schaduw op de achtergrond. daar is ook de lichtinval goed. en de tekst vind ik ook zeer mooi erbij passen. als het de bedoeling is zo donker, geef ik er een 4 voor. als je hem eventueel lichter maakt, rate ik hem opnieuw hier ben ik het helemaal niet mee eens, ik vind het donkere er nl. heel goed erbij passen, het maakt het misterieus. de render is opzichzelf al heel donker, en als je er dan een lichte achtergrond achter zet staat het vreemd. de achtergrond is mooi en de tekst is ook goed, alleen bij de 2de zie je de tekst rechts niet helemaal duidelijk. voor de rest is er weinig meer te zeggen. 9/10 Reageren
Twankala Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 de nieuwe zou ik nog raten: hele mooie sig, veel beter dan V1. je ziet nu wat het is en wat het inhoud. hij is wel donker, maar dat ik mysterieus, en volgens mij is dat een beetje de bedoeling. de achtergrond vind ik ook heel netjes. links wat lichter, rechts wat donkerder. het enige min-puntje wat ik kan vinden is de tekst. het witte staat er wel goed bij, maar misschien is een andere kleur mooier. maar dit is ook prima. maar aan de andere kant, zie je de tekst niet zo goed. wat ik na een tijdje zag was: blizzard world of warcraft je ziet het niet heel duidelijk, maar het lettertyp is wel heel mooi. 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.