Suburban Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) heej hoeveel liedjes kan je in de user track files map zetten, want ik heb er nu 5 ofzo en maar 3 doen het. dus ligt het aan de liedjes zelf of kunnen er maar 3 in ? alvast bedankt Suburban Bewerkt: 5 juni 2007 door Suburban Reageren
GTA_XP Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) heejhoeveel liedjes kan je in de user track files map zetten, want ik heb er nu 5 ofzo en maar 3 doen het. dus ligt het aan de liedjes zelf of kunnen er maar 3 in ? alvast bedankt Suburban Ja, er kunnen maar 3 inzitten. Ik had ook 4 of 7, maar 3 is de max. EDIT Hieronder Ok, ik zal het proberen. Bewerkt: 5 juni 2007 door GTA_XP Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 heejhoeveel liedjes kan je in de user track files map zetten, want ik heb er nu 5 ofzo en maar 3 doen het. dus ligt het aan de liedjes zelf of kunnen er maar 3 in ? alvast bedankt :bier:Suburban:bier: Feitelijk gezien kunnen er zoveel als je wil, maar je moet natuurlijk niet overdrijven. Het is inderdaad zo dat een klein groepje afgespeeld wordt, waardoor dat precies komt weet ik niet. Hoe meer nummers je in je 'User Tracks' plaatst, hoe vaker ik je dus aanraad te scannen. Overigens kun je ook op 'F5' drukken om te skippen naar het volgende nummer of om de reclame over te slaan. Reageren
Suburban Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 thnx voor de snelle reacties , ik ga het meteen proberen Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 heejhoeveel liedjes kan je in de user track files map zetten, want ik heb er nu 5 ofzo en maar 3 doen het. dus ligt het aan de liedjes zelf of kunnen er maar 3 in ? alvast bedankt Suburban Ja, er kunnen maar 3 inzitten. Ik had ook 4 of 7, maar 3 is de max. EDIT Hieronder Ok, ik zal het proberen. Hoezo 3, ik heb er 150 liedjes inzitten en ze doen het allemaal, misschien heb je niet gescant ofzo (bij instellingen moest je iets veranderen) Reageren
Suburban Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 nu doen ze het wel allemaal die ik erop heb ( 12 ), ze deden het wel, ze speelde blijkbaar alleen niet af ( had het nummers wisselen nog niet ondekt ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.