Jump to content

Muscle wat wil deze meter zeggen

Recommended Posts

Geplaatst:

zou graag weten wat de meter Muscle juist is zijn dit je spieren of als je moet eten want weet ook niet welke meter is voor als ik moet gaan eten in dat spel geef eens wat meer uitleg over de meters heb al gezocht in het gta san andreas boekje ma vond er niks over

alvast bedankt

Geplaatst:

Muscle meter kun je zien door op L1 te drukken.

en die eet meter die is er niet ....als je enige tijd niet gegeten hebt...komt er vanzelf te staan dat je nu wat moet eten....maar als je gewoon elke dag (in gta tijd) wat eet is er nix aan de hand

Geplaatst:

De Muscle-Meter staat voor wat je spiermassa is als hij vol is ben je sterker maar wel slomer, en als je weinig spieren heb ben je sneller maar wel kwetsbaarder... Ik advieseer om net boven het midden te zitten....

Geplaatst:

bedankt om zo snel antwoord te geven ik had altijd muscle helemaal vol daarom liep die altijd zo traag :lol:

heel erg bedankt :D

Geplaatst:

Het etens balkje heb je wel dat is als je op L1 drukt te zien in het balkje FAT

als die leeg is is het tijd om te eten en als die vol is is het tijd om af te vallen

:D

Geplaatst:

Muscle heeft volgens mij geen invloed op hoe snel hij loopt, wil je sneller lopen moet je minder FAT hebben en moet je stamina balkje goed vol zijn(Hoe voller hoe langer je kan blijven lopen)

Geplaatst:

Je ziet je muscles goed in een white tank of black tank :D

muscles heeft weinig effect op snelheid meer op Kracht geen muscles en je krijgt iemand amper dood geslagen!

Geplaatst:
Je ziet je muscles goed in een white tank of black tank :D

muscles heeft weinig effect op snelheid meer op Kracht geen muscles en je krijgt iemand amper dood geslagen!

Met vol musle slaag je iemand met wat geluk zelfs in 2 keer dood ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...