Jump to content

Videokaart probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi Forum leden,

Ik heb sinds eergister een NVIDEA MSI ATI RADEON 9550 gekregen van mijn buurman.

En nu werkt Sanandreas helemaal niet meer. hij wil niet opstarten meer en bij SA-MP gaf hij een fout aan.

Daarna had ik The Godfather geinstalleert en die werkte perfect. Nu ik vandaag weer wilde spelen starte het spel zelfs niet meer op. Weet iemand hier een oplossing voor?

(Drivers zijn geinstalleerd)

Geplaatst:

Bij GTA: De gta_sa.set file in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files verwijderen. Dit bestand bevat alle informatie over de resolutie, videokaart instellingen e.d. voor GTA SA. En aangezien SA-MP op GTA SA werkt krijg je hetzelfde effect bij SA-MP.

Bij The Godfather weet ik het niet.

Geplaatst:

Het is ook een baggervideokaart :puh:

Update je drivers eens...

Om je een idee te geven, die kaart kost nu in de winkel 30 euro ofzo :)

Geplaatst:
Hoi Forum leden,

Ik heb sinds eergister een NVIDEA MSI ATI RADEON 9550 gekregen van mijn buurman.

En nu werkt Sanandreas helemaal niet meer. hij wil niet opstarten meer en bij SA-MP gaf hij een fout aan.

Daarna had ik The Godfather geinstalleert en die werkte perfect. Nu ik vandaag weer wilde spelen starte het spel zelfs niet meer op. Weet iemand hier een oplossing voor?

(Drivers zijn geinstalleerd)

Nvidea: bestaat niet, meestal wordt er nVidia bedoeld.

Het is Waarschijnlijk een MSI (ATi) Radeon 9550.

Hier heeft nVidia niets mee te maken.

En wat gebeurt er als je samp opstart?

Het is ook een baggervideokaart :puh:

Update je drivers eens...

Om je een idee te geven, die kaart kost nu in de winkel 30 euro ofzo :)

Gratis is toch goedkoper? Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is om een idee te geven over de prestatie (aan de hand van de prijs) in vergelijking met 'budget' kaarten als de Geforce 7600GT en de Radeon 1650 Pro.

Mijn punt was, voor een behoorlijke videokaart ben je >€100,- kwijt

EDIT: ligt het aan mij, of liggen wij elkaar steeds in de weg :puh:

Bewerkt: door Schno009
Geplaatst:
Het is om een idee te geven over de prestatie (aan de hand van de prijs) in vergelijking met 'budget' kaarten als de Geforce 7600GT en de Radeon 1650 Pro.

Als je AGP hebt, kun je daar niet zomaar een ATi Radeon 1650 Pro of nVidia Geforce 7600GT in doen.

Dan heb je veel lagere chipsets voor een hogere prijs.

Dan zou hij dus een compleet upgradeset moeten nemen....

en ps.: Mijn levensdoel is om overal tegen in te gaan :schater::schater:

Geplaatst:
Bij GTA: De gta_sa.set file in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files verwijderen. Dit bestand bevat alle informatie over de resolutie, videokaart instellingen e.d. voor GTA SA. En aangezien SA-MP op GTA SA werkt krijg je hetzelfde effect bij SA-MP.

Bij The Godfather weet ik het niet.

Dankje Ikt,

Nu werkt alles weer zoals het woord.

Geplaatst:

Het maakt hier toch helemaal niet uit of deze kaart goed is of wat dan ook. Het gaat hierom dat deze jongen zijn spellen niet meer kan spelen doordat de videokaart/drivers tegenzitten. Deze videokaart is ruim voldoende om GTA:SA goed te kunnen spelen. Ik heb hem bij mijn broertje ook in z'n pc zitten icm. Sempron 2800+ / 512 MB.

Geplaatst:

Waarom gaan jullie nou juist offtopic in mijn topic.

Mijn topic ging over het werkend te krijgen en niet om de videokaart zelf, Handel het dan met PB af.

(Topic mag gesloten worden.)

>>> Door Preddy: Naar ik heb begrepen is het probleem opgelost, mocht je beklag hebben over het posten door mensen dan mag je dat naar mij toe sturen en niet hier in het topic. Je zegt het zelf al mooi, handel het met PB af :)<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Een nieuwschierigheidsvraagje: Werkt The Godfather nu ook? Anders zal ik wel wat meer zoeken :D

@Hieronder: OK dan :)

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...