spoeky Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Heey mensen. Ik zit met een irritant probleem. Als ik bijvoorbeeld een bericht ga schrijven hier op gtaforum, gaat mijn computer heel raar doen. Normaal deed ik hoofdletters enzo schrijven met shift ingedrukt. Maar als ik nu shift indrukt, reageert de computer dat als vorige. Hij gaat dan de heletijd terug naar de sites wat ik hiervoor bezocht. Ook als ik typ scrolt het beeld telkens naar beneden. Ik heb hier trouwens sinds een paar dagen last van. Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! Bewerkt: 5 juni 2007 door spoeky Reageren
Preddy Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Heey mensen. Ik zit met een irritant probleem. Als ik bijvoorbeeld een bericht ga schrijven hier op gtaforum, gaat mijn computer heel raar doen. Normaal deed ik hoofdletters enzo schrijven met shift ingedrukt. Maar als ik nu shift indrukt, reageert de computer dat als vorige. Hij gaat dan de heletijd terug naar de sites wat ik hiervoor bezocht. Ook als ik typ scrolt het beeld telkens naar beneden. Ik heb hier trouwens sinds een paar dagen last van. Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! Misschien dat je toetsenbordinstellingen op het verkeerde land staan, check het op de volgende manier: Rechtermuisklik op je taakbalk en selecteer het volgende: Daarna op het pijltje naar beneden klikken en op "instellingen" klikken: Als het goed is staat het op de VS instellingen, als er meerdere staan probeer eens te wisselen: Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Heey mensen. Ik zit met een irritant probleem. Als ik bijvoorbeeld een bericht ga schrijven hier op gtaforum, gaat mijn computer heel raar doen. Normaal deed ik hoofdletters enzo schrijven met shift ingedrukt. Maar als ik nu shift indrukt, reageert de computer dat als vorige. Hij gaat dan de heletijd terug naar de sites wat ik hiervoor bezocht. Ook als ik typ scrolt het beeld telkens naar beneden. Ik heb hier trouwens sinds een paar dagen last van. Weet iemand hier een oplossing voor hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt! Mischien heb je capslock aanstaan? Reageren
spoeky Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik kan opeens geen foto erbij toevoegen. Maar naast die rode vierkant op Preddy's foto staat bij mij NL. Die zet ik als dit gebeurt op EN. De ene keer helpt dit wel, de andere keer niet. Ik heb hier sinds zaterdag last van. Op dit moment heb ik weer nergens last van. Maar het kan zo weer beginnen. @ Ifc3: Ik heb mijn capslock altijd uitstaan. Reageren
ifc3 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik kan opeens geen foto erbij toevoegen. Maar naast die rode vierkant op Preddy's foto staat bij mij NL. Die zet ik als dit gebeurt op EN. De ene keer helpt dit wel, de andere keer niet. Ik heb hier sinds zaterdag last van. Op dit moment heb ik weer nergens last van. Maar het kan zo weer beginnen. @ Ifc3: Ik heb mijn capslock altijd uitstaan. En welk bladerprogramma gebruik je? Reageren
spoeky Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik kan opeens geen foto erbij toevoegen. Maar naast die rode vierkant op Preddy's foto staat bij mij NL. Die zet ik als dit gebeurt op EN. De ene keer helpt dit wel, de andere keer niet. Ik heb hier sinds zaterdag last van. Op dit moment heb ik weer nergens last van. Maar het kan zo weer beginnen. @ Ifc3: Ik heb mijn capslock altijd uitstaan. En welk bladerprogramma gebruik je? Wat bedoel je daarmee? :$ Sorry ik heb hier niet zoveel verstand van. Edit: Laat maar, hij doet het weer. Vandaag deed het toetsenbord het helemaal niet. Hij is kapot. Nu heb ik een ander toetsenbord. Het probleem is opgelost! Toch nog bedankt! Bewerkt: 6 juni 2007 door spoeky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.