Ducati_Babe Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Was gisteren wat aan het cruisen op The Strip toen ik aan één van de stoplichten stond achter een politiewagen. Komt er daar een meid van het trottoir die probeerde de politiewagen te jatten! De agenten bleven gewoon stoïcijns kalm zitten, er werd wel het een en ander heen en weer geroepen (verstond er wel geen bal van). En die meid wist van geen ophouden, bleef maar aan die deur trekken :lol: Vond ik op zich wel grappig eigenlijk. Nog mensen die dit al opgemerkt hebben? Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ik vraag me af of die AI van de politie wel op is gekrikt? was laatst in een steeg en ik zag me gang tegen de politie schieten....komt er een politie wagen aan gereden ...rijd gewoon ze eigen mannetjes dood...lekkere collega Reageren
Desperado Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) ik vraag me af of die AI van de politie wel op is gekrikt?was laatst in een steeg en ik zag me gang tegen de politie schieten....komt er een politie wagen aan gereden ...rijd gewoon ze eigen mannetjes dood...lekkere collega Ja ookal zoiets met de ziekenwagen, als je iemand dood schiet komen ze altijd die mensen healen. Komen ze zelf kei hard aanrijden, rijden ze ook paar mensen dood en die laten ze gewoon liggen Bewerkt: 11 december 2004 door Desperado Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ik vraag me af of die AI van de politie wel op is gekrikt?was laatst in een steeg en ik zag me gang tegen de politie schieten....komt er een politie wagen aan gereden ...rijd gewoon ze eigen mannetjes dood...lekkere collega Ja ookal zoiets met de ziekenwagen, als je iemand dood schiet komen ze altijd die mensen healen. Komen ze zelf kei hard aanrijden, rijden ze ook paar mensen dood en die laten ze gewoon liggen ja heb ik ook zo vaak lekker dom gewoon Reageren
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 'k heb ook dat ik aan de deur van een politiewagen trek, die cop dan uitstapt en onmiddelijk terug instapt en doorrijd :rolleyes: Vind de Ai van de cops in SA niet veel beter dan die in VC. Reageren
BAZ Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Een keer had k coppers achter me aan toen pakte ik een bribe en toen rukte een ander agentje de eene uit ze auto en reed hem naar achter dood en reed toen weg. Reageren
Pete-R Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Gebeurt wel vaker! Vorige keer schoot ik een motor politie half dood komt daar een andere aangereden die rijd hem nog eens even helemaal dood! Die politie's hebben echt het EQ van een kip! het is IQ peter :rolleyes: Bewerkt: 11 december 2004 door The Godfather Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dan moet ik er toch aan toevoegen dat ik de AI toch redelijk realistisch vind. Was gewoon op de strip aan het wandelen toen er weer zo'n boefje in het wild begon te schieten. Een agent verderop begint onmiddellijk terug te knallen, komt er een politiewagen voorbij die eerst lijk te vertragen maar er dan als een haas vandaar rijd :lol: In het echt zijn ze dus niet veel beter, of ze komen hopeloos te laat of ze wachten tot de bui over is :lol: :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 om eerlijk te zijn, ik vind er geen zak verbetering aan, ze slaan en schoppen zelfs hun eigen collega's!!! de enige verbetering is misschien dat ze nu ook op je bumper kunnen kleven(ook al was dat maar inm 1 missie) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 En er is ook nog een andere verbetering want soms zie je wel wat politie auto's achter een andere auto's gaan. Heel vaak denk ik dat ze achter mij aan zitten , Dus ik wil al meteen vluchten :lol: Maar als de politie achter iemand aan rent dan denk ik wel eens laat ik de politie eens gaan helpen. Dus ik sla die gast neer en in eens wil die politie gast mij slaan :angry: Reageren
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Krijg je daar dan geen $50 voor zo als in VC? Bewerkt: 11 december 2004 door lepertum Reageren
Slimm Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Nee de good citizen bonus is er volgens mij niet meer wel jammer Ik had een keer dat ik in et politie gebouw was van LV en dat er opeens een gestoorde vrouw in et rond aan het schieten was Reageren
barry Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Als ik mijn getunede wagen even laat staan word hij al weer gestolen. <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.