Jump to content

special of gewoon editie


IV trailer

special of gewoon editie  

142 leden hebben gestemd

  1. 1. wat neem jij

    • ik neem de speciale editie
      61
    • ik neem de gewone editie
      72
  2. 2. is special must voor de echte gta-fan?

    • ja!!!!!!!!!!!!
      73
    • nee
      60


Recommended Posts

dit is mijn eerste poll tevens onderwerp ik hoop dat hij een beetje goed gelukt is in ieder geval neem ik de speciale editie en is het een must voor de echte gta-fan

EDIT: hier inhoud van speciale editie van wikigta gekopieerd: Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

neem is de moeite te stemmen kwestie van klikken: honderden mensen kijken alleen maar

chek ook de poll: helicopters, gelijk op het begin? waar te spawmen?

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    16

  • 2fast{0}

    7

  • TomHagen

    6

  • JasonStatham

    6

De speciale editie is overbodig. Ik ga de gewone denk kopen. Ik hoef geen rotzooi waar ik na een paar dagen op uit gekeken ben. Het gaat mij tenslotte alleen om het spelen van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de gewone al besteld voor de Special Edition uitkwam.

En daarna de Special besteld.

dus allebei :D.

De gewone ga ik denk ik weggeven met een verjaardag.

De Special houd ik als GTA Fan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop de special, simpelweg omdat ik nog een reistas nodig had (gebruikte die van mn pa altijd), de artwork altijd vet gaaf heb gevonden van alle gta's en omdat dat metale doosje me echt fokking cool lijkt. Ik wil altijd iets vast kunnen hebben: daarom heb ik ook geen gehackte consoles (ook mijn PSP niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop de special, simpelweg omdat ik nog een reistas nodig had (gebruikte die van mn pa altijd), de artwork altijd vet gaaf heb gevonden van alle gta's en omdat dat metale doosje me echt fokking cool lijkt. Ik wil altijd iets vast kunnen hebben: daarom heb ik ook geen gehackte consoles (ook mijn PSP niet)

heey das ook toenvallig ik hou ook altijd van tastbaar materiaal zo lees ik bijvoorbeeld liever een papieren nieuwsbrief dan een elektronische. en ik hou ook wel een beetje van gaming kitch. dus je kan je voorstellen hoe blij ik was met het uiterlijk van de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bravht take 2 eerst de special editie uit en daarna pas de gewone (om meer te verdienen), in dit geval zou ik de special editie denk ik wel kopen.

Maar als ze tegelijk uitkomen koop ik de gewone editie.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Voor mij toch de gewone versie!

-Waarom? Omdat ik het overbodig vind om extra geld uit te geven aan iets waarmee je niet veel bent.

2. Heb geklikt op: Nee.

-Waarom? Ik vind mijzelf toch een redelijk grote GTA-fan. Maar bij mij gaat het alleen maar om het spel zelf.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...