Jump to content

special of gewoon editie


IV trailer

special of gewoon editie  

142 leden hebben gestemd

  1. 1. wat neem jij

    • ik neem de speciale editie
      61
    • ik neem de gewone editie
      72
  2. 2. is special must voor de echte gta-fan?

    • ja!!!!!!!!!!!!
      73
    • nee
      60


Recommended Posts

Een échte GTA fan betaald zelfs nog 150 eruo voor de special edition, ik in ieder geval wel. Maarja, ben dan ook zo'n fan dat ik die tas, keycord, kluisje én game niet kan laten liggen voor 90 euro. Ik heb het geld trouwens al klaarliggen in een envelopje met GTA IV erop.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    16

  • 2fast{0}

    7

  • TomHagen

    6

  • JasonStatham

    6

Een échte GTA fan betaald zelfs nog 150 eruo voor de special edition, ik in ieder geval wel. Maarja, ben dan ook zo'n fan dat ik die tas, keycord, kluisje én game niet kan laten liggen voor 90 euro. Ik heb het geld trouwens al klaarliggen in een envelopje met GTA IV erop.

Boris H.

Haha :bier: . Een echt die-hard fan ben je dus. Maar zal de speciale editie niet snel opraken. Want ik zou hem graag met kerst willen hebben. Mijn moeder vindt het namelijk niet goed als ik 90 euro aan één spel uitgeef op een niet speciale moment. Dus zouden ze hem dan nog met sinterklaas :puh: of Kerst hebben?

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

ik neem de gewone Editie, en toch weet ik dat ik wel een echte GTA fan ben. Maar voor mij, een fan, gaat het puur om het spel, en niet om de rest van die spullen waar ik na een week niks meer mee doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een échte GTA fan betaald zelfs nog 150 eruo voor de special edition, ik in ieder geval wel. Maarja, ben dan ook zo'n fan dat ik die tas, keycord, kluisje én game niet kan laten liggen voor 90 euro. Ik heb het geld trouwens al klaarliggen in een envelopje met GTA IV erop.

Boris H.

Haha :bier: . Een echt die-hard fan ben je dus. Maar zal de speciale editie niet snel opraken. Want ik zou hem graag met kerst willen hebben. Mijn moeder vindt het namelijk niet goed als ik 90 euro aan één spel uitgeef op een niet speciale moment. Dus zouden ze hem dan nog met sinterklaas :puh: of Kerst hebben?

lijkt me wel

Link to comment
Delen op andere websites

Gewone editie :duh:

Wat moet ik met extra zooi :?

Het is geen MUSTHAVE voor de echte GTA fan :duh: Het gaat om het spel niet om zooi.

Ik denk zelfs dat Joriz/PatrickW/Lantyz dat niet gaat kopen. Die mannen zijn toch slim genoeg om te weten dat dat gewoon geldweggooierij is :D

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Gewone editie :duh:

Wat moet ik met extra zooi :?

Het is geen MUSTHAVE voor de echte GTA fan :duh: Het gaat om het spel niet om zooi.

Ik denk zelfs dat Joriz/PatrickW/Lantyz dat niet gaat kopen. Die mannen zijn toch slim genoeg om te weten dat dat gewoon geldweggooierij is :D

mooi gezegt :klap::tu:

de special editie is voor de mensen die geen leven hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewone editie :duh:

Wat moet ik met extra zooi :?

Het is geen MUSTHAVE voor de echte GTA fan :duh: Het gaat om het spel niet om zooi.

Ik denk zelfs dat Joriz/PatrickW/Lantyz dat niet gaat kopen. Die mannen zijn toch slim genoeg om te weten dat dat gewoon geldweggooierij is :D

mooi gezegt :klap::tu:

de special editie is voor de mensen die geen leven hebben ;)

aaaah ik ben ook op forums actief en wil de special ben ik nu levenloos :puh: ik denk eerder dat het voor mensen is die hebbedingetjes of goodies willen hebben nu ik de statistieken bekijk

Link to comment
Delen op andere websites

Gewone editie :duh:

Wat moet ik met extra zooi :?

Het is geen MUSTHAVE voor de echte GTA fan :duh: Het gaat om het spel niet om zooi.

Ik denk zelfs dat Joriz/PatrickW/Lantyz dat niet gaat kopen. Die mannen zijn toch slim genoeg om te weten dat dat gewoon geldweggooierij is :D

mooi gezegt :klap::tu:

de special editie is voor de mensen die geen leven hebben ;)

aaaah ik ben ook op forums actief en wil de special ben ik nu levenloos :puh: ik denk eerder dat het voor mensen is die hebbedingetjes of goodies willen hebben nu ik de statistieken bekijk

met geen leven hebben bedoel ik niet levenloos of dood ofzo... :clown: maar met GTA IV zelf ben je al lang bezig. waarom zou je dan allemaal van die prut erbij kopen?? daar heb je toch niks aan lijkt me. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik maar GTA IV PE neem..is het goedkoopst. Ben wel een gta fan maar houd niet van onnodig geld uitgeven :puh: als hij niet goed loopt kan ik altijd nog de gewone kopen. De special edition vind ik al helemaal onzin. 30 euro meer uitgeven voor die onzin waar je totaal niks aan hebt. Oke je kan een gta fan zijn, maar moet dat nou ook gelijk betekenen dat je nogal dom bent om daar geld aan uit te geven, en gelijk elk klein stickertje dat van gta uit komt moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de gewone editie gekozen want hetgeen je erbij krijgt draagt eigenlijk en jammergenoeg niet toe aan het spel.

Op de vraag of de special editie een must is voor de GTA-fans heb ik ja geantwoord. Ik ben wel een GTA-fan maar geen GTA-DIE HARD-fan. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...