Jump to content

special of gewoon editie


IV trailer

special of gewoon editie  

142 leden hebben gestemd

  1. 1. wat neem jij

    • ik neem de speciale editie
      61
    • ik neem de gewone editie
      72
  2. 2. is special must voor de echte gta-fan?

    • ja!!!!!!!!!!!!
      73
    • nee
      60


Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    16

  • 2fast{0}

    7

  • TomHagen

    6

  • JasonStatham

    6

Ik denk dat ik maar GTA IV PE neem..is het goedkoopst. Ben wel een gta fan maar houd niet van onnodig geld uitgeven :puh: als hij niet goed loopt kan ik altijd nog de gewone kopen. De special edition vind ik al helemaal onzin. 30 euro meer uitgeven voor die onzin waar je totaal niks aan hebt. Oke je kan een gta fan zijn, maar moet dat nou ook gelijk betekenen dat je nogal dom bent om daar geld aan uit te geven, en gelijk elk klein stickertje dat van gta uit komt moet hebben.

ben ik nou dom ofzo wat is GTA IV PE nauw weer. hoe kan er iets nouw nog goedkoper zijn dan de gewone, snap er geen reet van. uitleg graag

EDIT: ik ken een vrouwelijk persoon van 55 die fanatiek gamed op ps3 oa ressistance fall of man (alien shooter) race spelen en dacht ik ook nog is gta heeft gespeelt op ps2 :dans:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik maar GTA IV PE neem..is het goedkoopst. Ben wel een gta fan maar houd niet van onnodig geld uitgeven :puh: als hij niet goed loopt kan ik altijd nog de gewone kopen. De special edition vind ik al helemaal onzin. 30 euro meer uitgeven voor die onzin waar je totaal niks aan hebt. Oke je kan een gta fan zijn, maar moet dat nou ook gelijk betekenen dat je nogal dom bent om daar geld aan uit te geven, en gelijk elk klein stickertje dat van gta uit komt moet hebben.

ben ik nou dom ofzo wat is GTA IV PE nauw weer. hoe kan er iets nouw nog goedkoper zijn dan de gewone, snap er geen reet van. uitleg graag

EDIT: ik ken een vrouwelijk persoon van 55 die fanatiek gamed op ps3 oa ressistance fall of man (alien shooter) race spelen en dacht ik ook nog is gta heeft gespeelt op ps2 :dans:

ik weet niet of je dom bent. maar pe staat voor pirated edition :puh: geloof me die is een stuk goedkoper dan 60 euro :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ... hebben.

ben ik nou dom ofzo wat is GTA IV PE nauw weer. hoe kan er iets nouw nog goedkoper zijn dan de gewone, snap er geen reet van. uitleg graag

ik weet niet of je dom bent. maar pe staat voor pirated edition :puh: geloof me die is een stuk goedkoper dan 60 euro :engel:

is dat illigaal ofzo? :clown:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

als je pirated neemt vind ik je wel verrader dat je niet gewoon hun hard verdiende geld betaald. en ipv betaald aan zoon piraat die der niks voor doet het is gewoon diefstal

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik moet op ook op de centen letten heh, dus ik neem maar de gewone versie. Ik vind 89 EURO toch echt te duur voor een spel. Moet ik overigens nog wel hopen dat hij voor de PC komt, anders gaat het nog niet door...

Link to comment
Delen op andere websites

mwah je moet zo zien je betaald +€20 Euro voor wat hebbedingetjes en dat doe je in combinatie met het spel kopen van zoon €60 this niet zo dat het spel dan zo duur word het zijn die hebbedingetjes

Link to comment
Delen op andere websites

als je pirated neemt vind ik je wel verrader dat je niet gewoon hun hard verdiende geld betaald. en ipv betaald aan zoon piraat die der niks voor doet het is gewoon diefstal

neej khandel niet met piraten doe t liever zelf :puh:

maar waarschijnlijk moetk m dan als nog kopen want spellen als gta werken meestal minder als je ze brand.

En kom op zeg..tegenwoordig 60 euro voor games.. :puh: kweet dat je het eigenlijk niet meer zou moeten doen maar das 130 gulden :puh: vroeger betaalde ik 50 GULDEN voor een nieuw spel.

Link to comment
Delen op andere websites

als je pirated neemt vind ik je wel verrader dat je niet gewoon hun hard verdiende geld betaald. en ipv betaald aan zoon piraat die der niks voor doet het is gewoon diefstal

neej khandel niet met piraten doe t liever zelf :puh:

maar waarschijnlijk moetk m dan als nog kopen want spellen als gta werken meestal minder als je ze brand.

En kom op zeg..tegenwoordig 60 euro voor games.. :puh: kweet dat je het eigenlijk niet meer zou moeten doen maar das 130 gulden :puh: vroeger betaalde ik 50 GULDEN voor een nieuw spel.

ja maar vroeger kan je niet vergelijken met nu...

Link to comment
Delen op andere websites

jaaaaaaaaaaaa honderste bericht van mij :dans: :dans: :dans::dans:

:klap::bier::klap::*D^_^:puh::tu::*D:)8)0_0

ontopic: vroeger was een spelletje veel minder werk aan bijvoorbeeld gta IV is drie jaar gewerkt met een heel groot team volgens mij kost zoiets nog meer dan een film maken in het algemeen

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

mmmmh vraag me af waarvoor is de special leuk voor mezelf of om ermee bij me vrienden te pronken?

dit is stiekem een manier om mijn poll op de eerste pagina te krijgen[/font]

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...