Jump to content

special of gewoon editie


IV trailer

special of gewoon editie  

142 leden hebben gestemd

  1. 1. wat neem jij

    • ik neem de speciale editie
      61
    • ik neem de gewone editie
      72
  2. 2. is special must voor de echte gta-fan?

    • ja!!!!!!!!!!!!
      73
    • nee
      60


Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    16

  • 2fast{0}

    7

  • TomHagen

    6

  • JasonStatham

    6

special editie vind ik onzin, het gaat om het spel, maar zoveel extra betalen nee,

van gta SA vond ik dat boekje met winkels enzo erg mooi, maar zo veel extra

Bewerkt: door murderboy
Link to comment
Delen op andere websites

Normale, ik hoef dat extra spul niet, ik heb niets van dat spul nodig en na een week is het kapot :duh:

kapot? haha het is toch geen speelgoed ofzo wat wou je er dan mee doen?

Nou ik denk als je het nog wel redelijk vaak gebruikt dat het nog wel een keer kapot gaat ja, en ik denk dat je het niet haalt om neer te zetten en nooit meer wat mee te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Normale, ik hoef dat extra spul niet, ik heb niets van dat spul nodig en na een week is het kapot :duh:

kapot? haha het is toch geen speelgoed ofzo wat wou je er dan mee doen?

Nou ik denk als je het nog wel redelijk vaak gebruikt dat het nog wel een keer kapot gaat ja, en ik denk dat je het niet haalt om neer te zetten en nooit meer wat mee te doen :puh:

ik ben gek op onodige goodie troep. en sirieus ik ben denk ik niet van plan die mooie tas te gaan gebruiken straks gebeurt er nog wat mee dat zou zonde van dat exlusiefe ding zijn. en dat kluisje word natuurlijk heel stevig want het is lijkt mij dan echt van metaal plus dat het een imitatie bank kluis is. en tja die cd en boekje daar moet je maar voorzichtig mee omgaan. conclusie ik gebruik het dus niet redelijk vaak. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben een beetje laat met reageren ^^

Maar wat is eigenlijk het nut van die speciaal edition???? (serieuze vraag)

Mijn antwoord is: nix :S wat moet je nou met een reistas terwijl ik die nog 29080128 op zolder heb staan. Wat heeft een reistas überhaupt met GTA SA te maken!? Idem voor het kluisje. Het enige leuke wat er nog bij zit is die CD, maar ik heb geen zin om daar kk veel geld voor neer te leggen ^^

conclusie: geef mij maar de normale versie zodat ik het spel gewoon kan spelen. En ik vind het ook geen must voor GTA-fans aangezien je er geen reet aan hebt en het niets met GTA te maken heeft. a.k.a. geldklopperij??

Edit: ik bedoel natuurlijk GTA IV

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een beetje laat met reageren ^^

Maar wat is eigenlijk het nut van die speciaal edition???? (serieuze vraag)

Mijn antwoord is: nix :S wat moet je nou met een reistas terwijl ik die nog 29080128 op zolder heb staan. Wat heeft een reistas überhaupt met GTA SA te maken!? Idem voor het kluisje. Het enige leuke wat er nog bij zit is die CD, maar ik heb geen zin om daar kk veel geld voor neer te leggen ^^

conclusie: geef mij maar de normale versie zodat ik het spel gewoon kan spelen. En ik vind het ook geen must voor GTA-fans aangezien je er geen reet aan hebt en het niets met GTA te maken heeft. a.k.a. geldklopperij??

GTA SA? :puh: gta 4 bedoel je.

en ja ik zie het nut er ook niet van in. reistas, opbergdoosje..en de muziek ervan als ik die leuk vind kom ik er wel op een andere manier aan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem gewoon de special Die is voor de echte GTA fan en dat is iedereen die lid van dit forum is denk ik

eh nee niet dus.

de mensen die hier boven posten zijn allemaal lid van dit forum he :puh:

en ik ga ook voor gewone editite, studenten leven is al duur genoeg :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de conclusie eigenlijk nu wel duidelijk namelijk: conclusie de special edition is voor de echte gta-gek en die gta-gek houd ook van onondige troep. want dat het onodige troep is dat blijkt wel uit de vorige posts. en wie het met me eens is hoeft niet alleen zijn vinger op te steken want dat staat weer als spawm. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...