Mister.X Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Welke skin heb je bij GTA III? ik weet wel dat er 2 standaard op staan en dat er een darkel is maar is er ook meer van die soort skins? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Jazeker hoor, ik heb o.a. via Google een CJ skin gevonden voor GTA III en nog veel meer. Zoek maar eens bij Google naar 'Skin GTA III download' en je krijgt een heleboel pagina's vol met downloads. Ik zou zeggen, leef je uit Mister X.! Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Jazeker hoor, ik heb o.a. via Google een CJ skin gevonden voor GTA III en nog veel meer. Zoek maar eens bij Google naar 'Skin GTA III download' en je krijgt een heleboel pagina's vol met downloads. Ik zou zeggen, leef je uit Mister X.! dankje... ga zo ff weer eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.