mentanoo Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Hallo, ik wil graag handling mods gebruiken in sa-mp maar het werkt anders als normale handling aanpassingen via kladblok. ik snap er geen ene R**T van Bedankt wie mij kan helpen Reageren
Azer Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 het is officieel niet mogelijk en daarom ook niet toegestaan. Reageren
chieljon Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Het is inderdaad niet toegestaan, maar als je het alleen op servers doen die het toestaan, heb ik er niks op tegen. >>> Door PatrickW: reclame voor cheat-tooling verwijderd<<< Groeten, Kanuz Reageren
Azer Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Het is inderdaad niet toegestaan, maar als je het alleen op servers doen die het toestaan, heb ik er niks op tegen.Een serverbeheerder bepaalt niet of de bestanden van SA:MP aangepast mogen worden of niet. Reageren
Timb0 Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Het is inderdaad niet toegestaan, maar als je het alleen op servers doen die het toestaan, heb ik er niks op tegen.Een serverbeheerder bepaalt niet of de bestanden van SA:MP aangepast mogen worden of niet. Tuurlijk wel ik heb toch ook een server waar Health cheaten mag als je in de freeroam zit... Als je dat duidelijk aankondigt is het prima.. Is mijn mening dan. Reageren
henrix7 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ik heb ook nog een probleempje als ik wil tunen in een garage dan krijg ik raport verzenden enz hoe kan ik dat oplossen ik vind het seer jammer dat ik niet kan tunen Reageren
Venzio Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ik heb ook nog een probleempje als ik wil tunen in een garage dan krijg ik raport verzenden enz hoe kan ik dat oplossen ik vind het seer jammer dat ik niet kan tunen Das Raar Want ik kan gewoon tunen mischien kan je niet in die server tunen of is het niet toegestaan ik weet het niet bij mij doet hij het Dus kan je hellaas niet helpen sorry Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb dat probleem ook, en het is vet irritant. Het is op te lossen, door je geluid anders in te stellen. Je moet naar Start gaan, daarna druk je op Uitvoeren. Daar typ je het volgende in: dxdiag. Nu laad hij even iets en krijg je een schermpje met allemaal informatie over jou systeem. Zoek nu het tablad Geluid 1 en Geluid 2 op. Klik er op en kijk even rond, als je goed kijkt zie je een soort schuiver die je met de muis kunt verschuiven. Er voor staat: Versnellingsniveau van hardwaregeluid. Zet deze op Basisversnelling, doe het zelfde bij Geluid 2. Als het goed is zal je nu niet meer crashen in Transfender, jammer genoeg word het geluid wel wat minder. Als het bij 'Basisversnelling' niet lukt, zou je ook eens 'Geen Versnelling' kunnen proberen. Succes! Reageren
henrix7 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik heb dat probleem ook, en het is vet irritant. Het is op te lossen, door je geluid anders in te stellen. Je moet naar Start gaan, daarna druk je op Uitvoeren. Daar typ je het volgende in: dxdiag. Nu laad hij even iets en krijg je een schermpje met allemaal informatie over jou systeem. Zoek nu het tablad Geluid 1 en Geluid 2 op. Klik er op en kijk even rond, als je goed kijkt zie je een soort schuiver die je met de muis kunt verschuiven. Er voor staat: Versnellingsniveau van hardwaregeluid. Zet deze op Basisversnelling, doe het zelfde bij Geluid 2. Als het goed is zal je nu niet meer crashen in Transfender, jammer genoeg word het geluid wel wat minder. Als het bij 'Basisversnelling' niet lukt, zou je ook eens 'Geen Versnelling' kunnen proberen.Succes! heej Thnxss hij doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.