De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Ik had gangs 100% ( ben 89.70 % van hele spel_) Opeens kwam er een nieuw paars gang gedeelte in bayside! normaal alleen dat kleintje nu een hele grote wie heeft dat nog meer gehad?? ik ga het nu injatten EDIT: heb het nu ingejat je hoefe maar 1 wave :S vaag Kijken of ik nog meer gebieden er late ropeens by krijg Bewerkt: 11 december 2004 door De Gta Master Reageren
ceza Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Hoe doe je een Gangwar dan??ben nog niet heel ver ofzow ik heb de spel nog maar pas..13 missie gedaan ofzo.. :huh: Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Hoe doe je een Gangwar dan??ben nog niet heel ver ofzow ik heb de spel nog maar pas..13 missie gedaan ofzo.. :huh: Als je gekleurde niet groene gebieden op je radar ziet staan kill dan eeen paar andere gang members en dan heb je ene gangwar Reageren
ceza Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Hoe doe je een Gangwar dan??ben nog niet heel ver ofzow ik heb de spel nog maar pas..13 missie gedaan ofzo.. :huh: Als je gekleurde niet groene gebieden op je radar ziet staan kill dan eeen paar andere gang members en dan heb je ene gangwar ik heb volgens mij helemaal geen groene gebieden ofzo... dus dan moet ik gewoon naar een ander gang gaan en dan doodschieten ofzo ? Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Hoe doe je een Gangwar dan??ben nog niet heel ver ofzow ik heb de spel nog maar pas..13 missie gedaan ofzo.. :huh: Als je gekleurde niet groene gebieden op je radar ziet staan kill dan eeen paar andere gang members en dan heb je ene gangwar ik heb volgens mij helemaal geen groene gebieden ofzo... dus dan moet ik gewoon naar een ander gang gaan en dan doodschieten ofzo ? Ja, meestal moet je drie gasten neerschieten (soms meer) en dan komt er van zelf te staan dat je een war begonnen bent. Dan krijg je drie keer een groep, die groepen moet je afknallen. En dan is het gebied van jou. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Hoe doe je een Gangwar dan??ben nog niet heel ver ofzow ik heb de spel nog maar pas..13 missie gedaan ofzo.. :huh: Mensen Voordat jullie hem allemaal dingen gaan uitleggen Hij verteld dat hij pas 13 missies gedaan heeft. Want dan snapt hij d'r natuurlijk geen **** meer van.. Maargoed, Na een aantal missies, Kan je de gebieden van de Ballas en de Vargos gaan overnemen. Dit hoeft echter niet. Want later in het spel zal je zien dat het weer terugkeert. Het is wel een goede manier om de weaponskills te trainen. 'k hoop dat je 't nu wel een klein beetj begrijpt. Reageren
Mitch Baker Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ander vraagje: Ik heb (dacht ik) alle gebieden in mijn bezit inclusief 2 in SF, als ik in de stats kijk zie ik dat ik (als ik me niet vergis) 52 gebieden bezit maar dat er in totaal 54 zijn, 2 gebieden zijn nog in het bezit van de Vargos (geel). Op mijn radarmap kan ik ze niet vinden dus de vraag is waar zijn ze? (Het miniatuurgebiedje bij Mad Dogs Crib heb ik al veroverd). Reageren
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ander vraagje: Ik heb (dacht ik) alle gebieden in mijn bezit inclusief 2 in SF, als ik in de stats kijk zie ik dat ik (als ik me niet vergis) 52 gebieden bezit maar dat er in totaal 54 zijn, 2 gebieden zijn nog in het bezit van de Vargos (geel). Op mijn radarmap kan ik ze niet vinden dus de vraag is waar zijn ze? (Het miniatuurgebiedje bij Mad Dogs Crib heb ik al veroverd). vaag check alles na ik heb er 56 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.