Indycar series Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Zoals de titel al luidt,hoe zet ik filmpjes en screens van de playstation 2 naar een Memory Stick? Want mijn memory stick wordt niet gevonden door de Playstation.Dus wie kan het me uitleggen? Alvast bedankt[/font] Reageren
SamShine Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Het is mogelijk bestanden vanaf je Playstation 2 Memorystick naar je computer te 'transporteren' met Action Replay Max, waarvan het gebruik en dergelijke in 'dit' topic worden uitgelegd. Het hangt er vanaf welk bestandstype het filmpje is, of je er al gelijk mee aan de slag kan. Anders gebruik je 'Google' even om een converter te vinden. Iets onduidelijk? Voor meer vragen sta ik altijd klaar. Edit@hieronder; dit is de meest handige manier. Bewerkt: 9 juni 2007 door SamShine Reageren
Indycar series Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Zijn er meer manieren hiervoor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.