EE hunter Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 HEY!! ik weet niet of dit een EE is (nou ik denk et niej maar toc leuk om ff te posten)er mag slotje op (tenminste als het geen EE is) Nou in LS an de kust.. ongeveer vlakbij het stadion is een gebouw met dat TRUECRIME RUBBISH billboard erop .. daar kan je raar genoeg in.... als je daaringaat heet ie: DINER... als je erin bent val je ook het is dus een cutscene... waarje dus doorheen valt. hier screens Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 HEY!! ik weet niet of dit een EE is (nou ik denk et niej maar toc leuk om ff te posten)er mag slotje op(tenminste als het geen EE is) Nou in LS an de kust.. ongeveer vlakbij het stadion is een gebouw met dat TRUECRIME RUBBISH billboard erop .. daar kan je raar genoeg in.... als je daaringaat heet ie: DINER... als je erin bent val je ook het is dus een cutscene... waarje dus doorheen valt. hier screens dit wist ik niet Reageren
SWYV Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 EE hunter, gebruik jij mods? want ik heb dit enex nog nooit gezien bij die gebouw dus denk ik dat iedereen niet kunnen bekijken Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Waarschijnlijk ben je in een Hidden Interior beland, waar de keuken van Saint Mark's Bistro in zit. Zou dat het kunnen zijn? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Nee hoor, hij gebruikt geen mods Dit is als je gaat daten met een vriendin, dan is dat een restaurant waar je naar binnen kan. Als je dan in die enex stapt krijg je een cutscene te zien van CJ en zijn vriendin die aan het eten zijn, en dan sta je weer buiten. En hij is op de eerste screen buiten de date via het HIU naar het bijbehorende interieur gegaan, het zogeheten 'Diner' interieur in hemel A: klik! En dat True Grime bord, dat is gewoon een reclamebord voor het afvalverwerkingsbedrijf van San Andreas, zo'n bord vind je ook boven de ingang van de treintunnel bij het treinstation in El Corona, dus het heeft er niets mee te maken dat het boven een diner hangt. Bewerkt: 5 juni 2007 door MartyCeha Reageren
PIERRO P Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Hoe kan je via de gewone spelwereld naar de Diner??? Er is alleen maar een enex tijdens een date. Anders moet je hemel A in. Reageren
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Er is daarbinnen behalve een date (Met Denise b.v.) Niets te doen. Waarom zou je dan de moeite willen nemen naar binnen te gaan Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Er is daarbinnen behalve een date (Met Denise b.v.) Niets te doen. Waarom zou je dan de moeite willen nemen naar binnen te gaan Ja Da's waar,Ik zie dit niet aan als een EE,EE Hunter,Wat heb je gedaan VOOR je dat zag? Reageren
EE hunter Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Er is daarbinnen behalve een date (Met Denise b.v.) Niets te doen. Waarom zou je dan de moeite willen nemen naar binnen te gaan Ja Da's waar,Ik zie dit niet aan als een EE,EE Hunter,Wat heb je gedaan VOOR je dat zag? nou ik gebruikte de mod PLayerselection... daarmee word vanalles geunlocked en je kan je spelermodel kiezen bij Grove St. nou denk ik misschien dat dat perongeluk ook opengegaan is... maar ik ben niet naar de R* hemel gegaan en een screen gemaakt dat ik was aan et daten met men vriendin... want ik dee new game en dan heb je met PLayerselection nog geen vriendinnen.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Hoe kan je via de gewone spelwereld naar de Diner???Er is alleen maar een enex tijdens een date. Anders moet je hemel A in. Niet De enige manier is dus door hemel A. Dit is overigens best simpel: Ga de Ganton Gym in, ga naar pauze en dan naar 'Map', en zet het rode kruisje (met T) op het treinstation in El Corona, ga terug naar het spel en doe de jetpack cheat. Ga in de enex staan met de jetpack en vlieg omhoog. Vlieg nu door middel van de radar te volgen naar het rode kruisje. Je moet een beetje hoog zitten. Dan zie je het vanzelf Dit is kinderspel, want de beschrijving om naar Liberty City te komen is minstens 10× zo lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.