OG-J Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Dit is een topic waar in we zoveel mogelijk "ingame-veranderingen" zoeken. Hiermee bedoel ik dus zoals de club van JD die verandert in de Luigi's Club. Ik heb gehoort dat na de missie " Bringing the House Down " de Porter-tunnel open is. Heeft iemand screenshots? Het is dus de bedoeling dat je zo veel mogelijk veranderingen als bovenstaand voorbeeld vind. Liefst met screenshots. Let's roll... post! Bewerkt: 5 juni 2007 door OG-J Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2007 Ik heb gehoort dat na de missie " Bringing the House Down " de Porter-tunnel open is. Heeft iemand screenshots? De Porter Tunnel is helaas alleen in de missie open. Daarna is hij gewoon weer dicht Paulies Revu Bar -> Sex Club Seven Doll's House -> Opgeblazen Salvatores Pakhuis (Tussen Callahan Point en Atlantic Quays in -> Opgeblazen Fort Staunton -> Opgeblazen Ik wil best zorgen voor Screens maar dat wordt pas in het weekend, ik heb het nu te druk met school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Het Warehouse in Callahan Point -> Opgeblazen. Missie: The Trouble with Triads Er zijn er helaas niet zoveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Paulie's Revue Bar => verandert in: Luigi's Sex Club => Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Paulie's Revue Bar => verandert in: Luigi's Sex Club => Is die tweede screen niet van GTA III? Mag dat ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Ja, dat mag ook als het maar een verandering in Liberty City is Blijven zoeken... !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.