deagle Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Bestaat er een gratis host waarop je een wiki kan maken(eentje die PHP 5 draait dus), zoja... welke? Bewerkt: 5 juni 2007 door Nicsan Reageren
Joriz Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Waarom willen jullie allemaal voor nop op de eerste rang zitten? Dat kan niet. Ga gewoon naar een betaalde host dan heb je geen reclame en dan weet je zo goed als zeker dat alles goed en snel zonder problemen werkt. Wil je toch gratis hosting kijk gewoon in de bestaande topics over gratis hosts naar hosts die dus php en mysql ondersteunen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Waarom willen jullie allemaal voor nop op de eerste rang zitten? Dat kan niet. Ga gewoon naar een betaalde host dan heb je geen reclame en dan weet je zo goed als zeker dat alles goed en snel zonder problemen werkt.Wil je toch gratis hosting kijk gewoon in de bestaande topics over gratis hosts naar hosts die dus php en mysql ondersteunen. Sommige mensen hebben nou eenmaal geen geld om een betaalde host te krijgen. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 ...de meeste jongeren (waaronder ik) willen hun geld denkik geven aan uitgaan ofzo... Dan een host, ze hebben meestal geen baantje, en ik zou zelf ook nooit mijn zakgeld geven aan een host! Reageren
Preddy Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ok mensen nu weten we het wel, laten we weer teruggaan naar de gratis hosts. Misschien een goed startpunt deze site, alle hosts zijn er gratis als het goed is, sommigen hebben PHP 5 en ondersteunen MySQL databases. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.