Jump to content

free host voor wiki

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bestaat er een gratis host waarop je een wiki kan maken(eentje die PHP 5 draait dus), zoja... welke?

Bewerkt: door Nicsan
Geplaatst:

Waarom willen jullie allemaal voor nop op de eerste rang zitten? Dat kan niet. Ga gewoon naar een betaalde host dan heb je geen reclame en dan weet je zo goed als zeker dat alles goed en snel zonder problemen werkt.

Wil je toch gratis hosting kijk gewoon in de bestaande topics over gratis hosts naar hosts die dus php en mysql ondersteunen.

Geplaatst:
Waarom willen jullie allemaal voor nop op de eerste rang zitten? Dat kan niet. Ga gewoon naar een betaalde host dan heb je geen reclame en dan weet je zo goed als zeker dat alles goed en snel zonder problemen werkt.

Wil je toch gratis hosting kijk gewoon in de bestaande topics over gratis hosts naar hosts die dus php en mysql ondersteunen.

Sommige mensen hebben nou eenmaal geen geld om een betaalde host te krijgen.

Geplaatst:

...de meeste jongeren (waaronder ik) willen hun geld denkik geven aan uitgaan ofzo... Dan een host, ze hebben meestal geen baantje, en ik zou zelf ook nooit mijn zakgeld geven aan een host!

Geplaatst:

Ok mensen nu weten we het wel, laten we weer teruggaan naar de gratis hosts. Misschien een goed startpunt deze site, alle hosts zijn er gratis als het goed is, sommigen hebben PHP 5 en ondersteunen MySQL databases.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...