Jump to content

splinter cell conviction

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

splintercellconvictionsvt0.png

r'n'c?

een wijs man vertelde mij ooit het volgende:

Er zit geen border om heen. Jullie praten erover alsof het verplicht is. Ik vind die dingen maar irritant, je haalt er een stuk(je) van je sig mee weg, en je hebt er weinig aan. Het voegt niets speciaals toe.

remember that

Bewerkt: door Backsmash

Wat jij nu zegt is niet waar

Maar je hebt wel gelijk dat een border niet verplicht is

Commentaar:

Ik vind dit een hele slechte sig geen effecten juist een grote render en een gradient map .

Doe eens veel meer moeite met je sig

Remeber this

Rate :

2/10

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Een van de redenen die vaak word gegeven bij sigs is, weinig effecten waarom moet een sig veel effecten hebben om niet mooi te zijn?

En een border is ook niet verplicht, een sig zonder border staak vaak mooier dan met.

Ik vind het origineel, en zwart wit geeft wel een stijltje weer van SC, vind hem niet lelijk maar iets meer achtergrond had best gekund.

Netjes gedaan Backsmash maar ik heb mooiere gezien van jouw. :clown:

81%

@ .syfes: geen effecten geloof ik

tegenwoordig worden rates gewoon zo simpel mogelijk gegeven. ik heb geloof ik een 8 tal layers met filters, dan nog 2 met gradient maps, en dan nog 2 met andere plaatjes die ik ingeblend heb. daarna nog wat effecten over de tekst.

ik heb niet eens EEN render gebruikt. het zijn allemaal verschillende plaatjes waar ik alleen bij 2 iets vanaf geknipt heb. dus doe eens moeite om een fatsoenlijke rate te geven en niet zomaar roepen dat er niets aan gedaan is.

als ik zo zie geef jij haast alleen maar negatieve posts. je rates zijn bijna altijd negatief, en je merkt eens niet op wat er beter zou kunnen. als je zulke posts geeft moet jij dus wel professioneel graficus zijn. ik weet dat er soms wel dingen zijn die een beetje beter kunnen, maar je kan ook eens kijken wat er goed is gedaan. bij jou is t alleen t negatieve, waar soms dingen nog niet eens waar van zijn.

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:
@ .syfes: geen effecten geloof ik

tegenwoordig worden rates gewoon zo simpel mogelijk gegeven. ik heb geloof ik een 8 tal layers met filters, dan nog 2 met gradient maps, en dan nog 2 met andere plaatjes die ik ingeblend heb. daarna nog wat effecten over de tekst.

ik heb niet eens EEN render gebruikt. het zijn allemaal verschillende plaatjes waar ik alleen bij 2 iets vanaf geknipt heb. dus doe eens moeite om een fatsoenlijke rate te geven en niet zomaar roepen dat er niets aan gedaan is.

als ik zo zie geef jij haast alleen maar negatieve posts. je rates zijn bijna altijd negatief, en je merkt eens niet op wat er beter zou kunnen. als je zulke posts geeft moet jij dus wel professioneel graficus zijn. ik weet dat er soms wel dingen zijn die een beetje beter kunnen, maar je kan ook eens kijken wat er goed is gedaan. bij jou is t alleen t negatieve, waar soms dingen nog niet eens waar van zijn.

om de een of andere reden vind ik het mooi gezegd :bier:

+ punten:

- stock van de man is mooi in de sign gezet zodat de ogen een aanspreekpunt zijn. *zie - punten voor enig commentaar*

- de grijze "look" vind ik er goed bij passen.

- de 3 plaatjes goed geplaatst *zelfde geld als 1e, zie - punt voor commentaar*

- punten:

- je gebruikt dezelfde man bij je avatar, daar zie je goed de gezichtuidrukking van hem, helaas kan je dit niet zin in je sign omdat precies deze dingen missen *denk dan aan de mond*

- het rechter plaatje is er mooi bijgevoegd maar ik vind dat door de linker kant de sign iets te onduidelijk word, ik kan niet echt uit de kant ophalen waarom maar het lijkt net of je achter de linkerplaatje nog het haar verder ziet gaan.

Algemeen: opzich mooie sign, alleen jammer dat de linkerkant niet zo goed gedaan is naar mijn doen. ik denk dan ook dat je veel beter kan dan dit, keep up the work :bier:

Eindcijfer: omdat de linker en rechterkant zo verschillen.. rechts een 8 links een 7. word samen een 7,5

Geplaatst:
een wijs man vertelde mij ooit het volgende:

Er zit geen border om heen. Jullie praten erover alsof het verplicht is. Ik vind die dingen maar irritant, je haalt er een stuk(je) van je sig mee weg, en je hebt er weinig aan. Het voegt niets speciaals toe.

100% gelijk!

Die borders worden absoluut cliché, de enige border die ik mooi vind is een balk vanonder en vanboven en gebruik ik soms wel eens.

Rates worden idd veel te simpel gegeven, ik kan soms uren besteden aan het werken met effecten in stocks en meestal is het resultaat verbluffend anders, maarja dan heb je mensen die dan gaan zeggen: weinig effects...

Maar we moeten wel ontopic blijven!

Mooie manip, probeer volgende keer font wat leuker te maken, vindt het maar eenzaam staan :puh:

Anders is mooi en voor je standpunt een bonusje,je gaf context aan je signature!

9/10

Geplaatst:

Die wijze man ben ik :o

Er zit geen border om heen. Jullie praten erover alsof het verplicht is :puh:. Ik vind die dingen maar irritant, je haalt er een stuk(je) van je sig mee weg, en je hebt er weinig aan. Het voegt niets speciaals toe.

Je sig heeft wel wat misterieus. De effecten zijn wel zichtbaar (ook zonder dat je het hoeft te zeggen). Het donkere rondom Sam's ogen is :tu: . Je hebt er je best op gedaan, en het proces is belangrijker dan de uitkomst. Je zou er uiteindelijk nog wel een grandient mapje overheen kunnen gooien, want met ietswat kleur zou het wel wat beter zijn.

?? - Geen cijfer, ik zou neit weten wat ik moet geven. Het is een goede sig, klaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...