Jump to content

Cultuuromslag


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ja, waarschijnlijk wel. GTA San Andreas veranderd met mijn smaken een beetje, Vice City ook. Dus waarom zo het nieuwe Liberty City dat niet doen. Maar toen ik had Vice City had, luisterde ik naar die muziek. Daarna kreeg ik SA, ik luisterde naar die muziek en die van VC! Ik kreeg III, ik luisterde naar die van III, SA en VC. Ik kreeg VCS, ...

Volgend mij blijft alles evenveel in, alleen zal de muziek en stijl vandaag een beetje meer in worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik wel denk dat het voor een cultuurhype gaat zorgen, weet ik niet zeker of het zal aanslaan.

Ik ben zelf Russisch dus mij zal het alleen maar meer interseren in mn eigen Cultuur

mijn mening.

Ja maar waar Niko vandaan komt is niet bekend, we weten alleen Oost-Europa, landen zijn speculaties want volgens mij krijg je zelfs in het spel zelf niet te weten waar je vandaan komt volgens een blad.

En de cultuur zal denk ik meer op die van ny/amerika gericht zijn en de bendes e.d. waar je mee te maken krijgt in het spel dan die van niko zelf, omdat hij in lc komt wonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was al voor San Andreas een Gangsta :puh:

Dr. Dre was bij mij al bekent vanaf 2001 toen ik de CD The Chronic kreeg

Ik vind 80's muziek niet echt goed.

dus ik vind dat je dat zwaar overdrijft

Link to comment
Delen op andere websites

Na het spelen van Vice City raakten veel gamers verslingerd aan de muziek van de jaren '80 en werd Scarface de beste film aller tijden. Toen San Andreas het stokje overnam werd "Gangsta" een gangbaar woord en kwamen rappers als Snoop Dogg en Dr. Dre bij de (Europese) jeugd in een breder licht te staan.

Ik weet niet waar je je bizarre informatie vandaan haalt maar dit is natuurlijk de grootste onzin die er maar bestaat.1 De film Scarface is al langer een begrip dan Vice City bestaat en 2 Ook de Hiphop cultuur bestaat al langer in Europa dan San Andreas bestaat.

Misschien is dit bij een aantal zo geweest maar het merendeel is gewoonweg bullshit.

Als je weet waar je het over hebt kan je dit gerust posten maar kraam geen onzin uit alsjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ikzelf ben VC gaan spelen toen ik 11 was, en speel het nu na 5 jaar nog steeds dagelijks, zonder dat het me gaat vervelen. En dan bedoel ik niet elke dag een kwartiertje maar minstens 2 uur. En ik blijf het mooi vinden. Maar omdat ik het in die tijd heb gespeeld, de tijd waarin je een beetje gevormd wordt, ben ik nou helemaal jaren '80 fan. Ik luister bijna alleen maar jaren '80 muziek, vooral de rock. Ik heb zo ongeveer mijn hele stijl aan Vice City te danken. Dus ik denk zeker wel dat het kan beïnvloeden. Ik denk echter niet dat heel gamend Nederland massaal omslaat door de spellenreeks. Het hangt er per persoon van af denk ik :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ikzelf ben VC gaan spelen toen ik 11 was, en speel het nu na 5 jaar nog steeds dagelijks, zonder dat het me gaat vervelen. En dan bedoel ik niet elke dag een kwartiertje maar minstens 2 uur. En ik blijf het mooi vinden. Maar omdat ik het in die tijd heb gespeeld, de tijd waarin je een beetje gevormd wordt, ben ik nou helemaal jaren '80 fan. Ik luister bijna alleen maar jaren '80 muziek, vooral de rock. Ik heb zo ongeveer mijn hele stijl aan Vice City te danken. Dus ik denk zeker wel dat het kan beïnvloeden. Ik denk echter niet dat heel gamend Nederland massaal omslaat door de spellenreeks. Het hangt er per persoon van af denk ik :bier:

ja jij bent wel een van de gevallen waardoor je beinvloed word door het spel. maar bij de meeste mensen veranderd hun smaak niet echt door een spel. en de meeste mensen spelen het btw ook niet 2 uur elke dag 5 jaar lang. dan gaat gta me zelfs vervelen hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet helemaal cker of ik door SanAndreas of gewoon .. hiphop ben geworden ! Ik denk voor het grootste gedeelte gewoon door me eigen & vrienden maar SanAndreas heeft cker wel een beetje meegeholpen.

Trouwens als wilt vertellen over of GTA jou veranderd is er ook nog dit topic : Topic !

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...