Jump to content

Vergeten wat de Missie was


JohnStacks

Recommended Posts

Jongens ik zit met een missie voor ik dacht Toni Cipriani hij is nogal sjaggo en zijn mama is daar niet blij mee.

Mijn missie is al de transport wagens opblazen maar hoe doe ik dat toch ?!?!

Zodra ik een granaat gooi rijden ze weg als een raket

please help!!! :bonk::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens ik zit met een missie voor ik dacht Toni Cipriani hij is nogal sjaggo en zijn mama is daar niet blij mee.

Mijn missie is al de transport wagens opblazen maar hoe doe ik dat toch ?!?!

Zodra ik een granaat gooi rijden ze weg als een raket

please help!!! :bonk::schater:

Wat ik doe is elke wagen rustig volgen, zodat de bestuurders niet panikeren. Wanneer ze stoppen voor een rood licht steel ik gewoon de wasserijkamion en rij ik ermee naar de crusher, dit doe ik voor de drie wagens. Wanneer je een kleine botsing maakt met zo een kamion, of één van de bestuurders ziet je op de één of andere manier geweldplegen dan gaat hij er als eenr azende vandoor. De enige oplossing is volgens mij dan drive-by's uit te voeren zoals je zou doen bij vigilante missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bedoelt waarschijnlijk: Taking out the Laundry.

Je kan door zoals hier boven al gezegt is een drive-by uitvoeren, maar hier heb je natuurlijk genoog kogels in je Uzi nodig.

En je kan ook gewoon, er voor gaan staan, de auto stelen, en in de prak rijden, of naar de Crusher brengen. (zoals hierboven ook al gemeld werd)

Maar je kan ook proberen om eens met je auto er voor te gaan staan, en er een bom naast gooien.

Je kan ook misschien, als de chauffer weg rijd, proberen met een Sniper hem dood te schieten, en dan kan je hem makkelijk stelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je aankomt bij het restaurant van Toni heeft hij meteen een opdracht voor je. Hij heeft een vete met de Triads, en daarom moet je drie vrachtwagens van de Triads voor hem opblazen. Verder krijg je te horen dat 8-Ball wel wat middelen voor je heeft om dit klusje te klaren. Aangekomen bij 8-Ball vind je tien handgranaten. De vrachtwagens rijden aan de andere kant van Portland, in de buurt van Portland Harbor en Chinatown. Ga erheen en vernietig de vrachtwagens.

Thx wikigta ;)

Ik vond de missie eigenlijk vrij makkelijk.

Als je gewoon zorgt dat je een snelle wagen hebt.Enkele granaten.En eventueel een machine gun.Als je niet goed kan mikken met de granaten.

Dan kan je met de machine gun vanuit je wagen schieten.

Dit doe je met:

PC:Links kijken Q; 1 (Numpad) of Rechts kijken E; 2 (Numpad)

PS2:links kijken is L2 en rechts kijken is R2 (verbeter me als ik het fout heb)

Veel plezier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...