peter99 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een vraag : Is het mogelijk om een soort eigen habbohotel te maken ? Alvast bedankt
AwiVC Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb een vraag : Is het mogelijk om een soort eigen habbohotel te maken ? Alvast bedankt " Ja dit is mogelijk, het heet "foei" en foei vind je een tut over hoe je er een opzet =] >>> Door Preddy: Voor uw informatie, dat is illegaal waar je het zonet over had<<<
Mister.X Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Moeten we het nog voor je vertalen of kan je engels.... maar wat ik niet snap is met die maken van het popetje.. waar moet je het doen?
Preddy Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Eigen soort habbohotel in de vorm van een regelrechte rip-off van habbo hotel is niet een zaak die hier op het forum besproken mag worden. De eerder gepostte versie ervan is illegaal dus bij deze gaat er een slotje op, mocht de Threadstarter iets willen dat een soortgelijk idee heeft, doe even een zoekfunctie want daar is al een topic over (of kijk even 4 topics naar beneden naar "Spelletjes Site".
Recommended Posts