PrI3sT Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 uh misschien een klein detail in het spel maar heb je in vice city hydraulics (zou wel tof zijn ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Ja, in Vice City heb je hydraulics. Dit is namelijk bij de Voodoo, de gangcar van de Haitans. Je kan hiermee op en neer gaan door op de shift-toets te gebruiken. En met de cijfers 9, 6, 4, 2 van het numpad (hangt af hoe je het hebt ingestelt) kan je één wiel omhoog laten gaan. Dit is niet bij een ander voertuig te verkrijgen, want je hebt ook geen Tuning garages in Vice City. Misschien wel met een mod, maar ik weet niets van mods... Edit @ -Matthijs-: Voor de taxi zijn dat geen hydraulics, dat is een turbo boost, dat je kan springen met je taxi. Dat maakt je taxi geen lowrider. Bewerkt: 6 juni 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 uh misschien een klein detail in het spel maar heb je in vice city hydraulics (zou wel tof zijn ) Volgens mij heb je geen hydraulics zoals in San Andreas, waar je ze ook echt kan kopen. Je hebt wel een voertuig waarvan ik gehoord heb dat er hydraulics opzitten, dat is de Voodoo. Of dat waar is weet ik niet, dat moet je zelf maar eens uitzoeken. Overigens krijgen de taxi's hydraulics zodra je 100 passagiers hebt vervoerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 ok thanks maar hoe doe je dat op PS2??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Dit doe je door de analoge stick naar boven, onder, links en rechts te duwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) ok weet alles thanks Bewerkt: 6 juni 2007 door bavo lievens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.