hielkeh Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 ik heb een bug ontdekt in de multy player van sa. we deden sa multyplayer toen mijn vriend mij onthoofde met een katanka. er stond mission failed,en we begonnen opnieuw,maar ik had mijn hoofd niet terug. er bleef wel bloed uit spuiten,en toen ik naar een kapper ging bleef mijn hoofd weg,en knipte die kapper eigelijk in de lucht.ik weet niet of deze bug al bekend is. groetjes hielke Reageren
Ninoke Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 ik heb een bug ontdekt in de multy player van sa.we deden sa multyplayer toen mijn vriend mij onthoofde met een katanka. er stond mission failed,en we begonnen opnieuw,maar ik had mijn hoofd niet terug. er bleef wel bloed uit spuiten,en toen ik naar een kapper ging bleef mijn hoofd weg,en knipte die kapper eigelijk in de lucht.ik weet niet of deze bug al bekend is. groetjes hielke Ja die bug is al lang bekend,maar tog goed gevonden hoor! grtz Ninoke Reageren
hielkeh Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 ik heb een bug ontdekt in de multy player van sa.we deden sa multyplayer toen mijn vriend mij onthoofde met een katanka. er stond mission failed,en we begonnen opnieuw,maar ik had mijn hoofd niet terug. er bleef wel bloed uit spuiten,en toen ik naar een kapper ging bleef mijn hoofd weg,en knipte die kapper eigelijk in de lucht.ik weet niet of deze bug al bekend is. groetjes hielke Ja die bug is al lang bekend,maar tog goed gevonden hoor! grtz Ninoke oww sorry,wist ik niet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Dat maakt niet uit Dit kan trouwens ook op elke andere manier dat je iemand kan onthoofden in de mulitplayer functie, bijvoorbeeld met een zwaar geweer op iemands hoofd schieten (shotguns, assault rifles, rifle's, minigun). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.