Trax Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik heb dit op het web gevonden, en heb het even vertaald: Proberen basketbal te spelen met een Jetpack Gevolg: Spel loopt vast Voor een Tram of Trein gaan staan Gevolg: Je sterft langzaam Proberen 12 maaltijden achter elkaar te eten Gevolg: Je verliest al het vet dat je zojuist binnenkreeg Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld Vriendin vermoorden Gevolg: Je kan haar niet meer daten Meer dan 4 auto's in een garage zetten Gevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Mensen neerslaan/schieten in een bar Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Gelukkig heb ik geen van alle gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Heb me game gisteren gesaved in Mad Doggs crib, maar wist geeneens dat je kon baseballen, dus mis ik eigenlijk nix... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 f**k ik heb da wel gedaan baketballen rulezz :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 heb geen 1 gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Ik heb mijn spel even geleden in Madd Dogg Crib opgeslagen. Ik speelde toch nooit basketbal. Waarom zou ik dat nu dan wel doen. Bewerkt: 11 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Baluh <_< Ik kon die basketballen al niet meer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik heb die laatste zo vaak gedaan (saven bij mad dog's mansion) toen ik gang wars in die gebied ging doen maar lees dit nu pas en me vraag is nu: krijg je % voor als je iets goed hebt gedaan met basketbal. en nog me laatste ding: dat ding wat op water kan en over de grond zweeft ofzo ga daar heel hard mee rijden/zweven over een weg en druk dan op driehoekje een gevolg is: het spel loopt vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 nee je krijgt geen % voor het basketbal spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Damn.. :S Ik vroeg me dus al af waarom ik niet meer kon poolen! :o Oh Bagger.. :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik heb dit op het web gevonden, en heb het even vertaald:Proberen basketbal te spelen met een Jetpack Gevolg: Spel loopt vast Voor een Tram of Trein gaan staan Gevolg: Je sterft langzaam Proberen 12 maaltijden achter elkaar te eten Gevolg: Je verliest al het vet dat je zojuist binnenkreeg Kleren kopen die Groen zijn Gevolg: Over de balk gesmeten geld Vriendin vermoorden Gevolg: Je kan haar niet meer daten Meer dan 4 auto's in een garage zetten Gevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Mensen neerslaan/schieten in een bar Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Fuck, heb me vriendin al vermoord en heb mensen in bar ook vermord :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 (bewerkt) nee je krijgt geen % voor het basketbal spelen oke thnx vind wel erg jmmr dat je dat in het spel niet wist of dat het je werd verteld, beetje naaierig dus Bewerkt: 13 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb er al veel van gedaan, maar van die garage vind ik nog het irritantst, maar nu is het over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 ow damn! ik heb groene kleding gekocht! :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 ik alle kleding zaken leeg gekocht man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.