X-TX Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 (bewerkt) Je kan nog steeds polen maar dan moet je dat in andere stad doen <_< . Ik zat vandaag in Las Venturas, ik ging wat van die dingen zoeken: paardenhoeven, en zag ik op eens een bord aan zo'n muur met iets bla bla Bar dus ik loop naar binnen ga naar pol tafel en zag op eens dat ik wel kon polen, maar ik had wel in San Fierro heel tent over hoop gehald. Ik weet niet of dat in andere steden ook zo is, ik kon wel polen dus het kan Edit: ik heb trouwens heel groen pak gekocht met alles groen. Bewerkt: 13 december 2004 door neophyte13-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 nog een: Mensen dood schieten in de Gym Gevolg: niet meer kunnen trainen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ja? ik knal altijd iedereen dood in de gym en kan gewoon trainen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 nog een:Mensen dood schieten in de Gym Gevolg: niet meer kunnen trainen Zoals Tubs al zegt, dat is niet waar. Na het trainen gebruik ik die mannetjes als afleiding ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 heh das raar want ik heb het ergens gelzen op het forum en ik had echt wel die mannetjes afgemaakt En nu zit ik met het probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: -->Over de balk gesmeten geld<-- wat betekent dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: -->Over de balk gesmeten geld<-- wat betekent dit? Dat betekent dat groene kleding geen vereiste is om "respect" van je homies in je gang te krijgen. Het mag natuurlijk wel als je het mooi vindt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Nee, het betekent dat het zonde is om je geld aan die crap uit te geven :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik kan ook niet meer trainen maar spieren gaan de niet af dat vind ik wel raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 ik kan ook niet meer trainen maar spieren gaan de niet af dat vind ik wel raar. Dat heb ik ook gehad, niet bang zijn ooit mag je wel weer trainen ga maar 5/6 achter elkaar saven na dat 10 dagen in het spel hebt door gebr8. dan denkt je spel dat je jaren weg bent geweest en dan doet alles het weer, bij mij in elk geval wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 ik kon ook niet meer trainen maar ik had me muscle al helemaal vol,later kon ik weer trainen maar toen was er geen limiet! dus toen heb ik m`n stamina maar getraind :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) srry staat al uitgelegd!!!! Bewerkt: 23 december 2004 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2004 Baluh <_< Ik kon die basketballen al niet meer vinden basketballen is toch beperkt in sa als je wilt basketballen moet je gewoon eeen nba spel kope ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 en jij doet dubbelpost btw dat is ook off-topic dan maak je 2 fouten in 1 keer <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 sorry dat ik ff oftopic ga maar waneer kan je saven in die gast z;n crib????? ik heb die ene missie al gedaaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.