schaff jr. Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 ja ze ging ook dood, maar moeizaam. volgens mij heeft r* er voor gezorgd dat ze moeizaam dood gaan. dat als je per ongeluk op haar schiet ofzo, dat ze niet gelijk dood is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 ja inderdaad om cecar te doden in los desperados heb je wel 20 sniper kogels nodig (weet niet precies want ik heb hem ook geslagen en beschoten met anderre geweren :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schaff jr. Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 eigenlijk is het hetzelfde met cj. als je iemand in z'n hoofd schiet of schouder is diegene (waarschijnlijk) in 1 keer dood. maar bij cj is dat dus niet zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2005 eigenlijk is het hetzelfde met cj.als je iemand in z'n hoofd schiet of schouder is diegene (waarschijnlijk) in 1 keer dood. maar bij cj is dat dus niet zo... ja idd anders zou het spel wel heel erg moeilijk worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 heh das raar want ik heb het ergens gelzen op het forum en ik had echt wel die mannetjes afgemaaktEn nu zit ik met het probleem offtopic:wtf waarom word zijn handtekening niet weg gehaalt!! de mijne wel.niet op klikken dan word je afgemeld. :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chels-man Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Al die belangrijke personages krijg je allemaal heel moeilijk dood <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aztecas Guy Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2005 haha stoer... alles in je wardrobe, als t spel uitkomt op de PC ga ik dat ook doen maar weet iemand of er ook een strategy guide voor SA op de pc komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Al die belangrijke personages krijg je allemaal heel moeilijk dood <_< dat is eigelijk altijd al zo geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Al die belangrijke personages krijg je allemaal heel moeilijk dood <_< dat is eigelijk altijd al zo geweest nou met een bazooka hoef je maar drie keer te vuren op cesar of een andere personage te schieten en dan is bijvoorbeeld cesar al dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 wist ik het maar eerder dan was er niks aan de hand PS een keer probeerde cesar me na een missie te vermoorden kan het hier ook me te maken hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Meer dan 4 auto's in een garage zettenGevolg: Vergroot de kans dat je ze allemaal kwijtraakt Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Heb deze 2 ff op een rijtje gezet als je 4 auto's in een garage probeert te proppen of 3 auto's waar er maar 2 kunnen is het gevolg van dat je de garage niet meer open krijgt en hem nooit meer kunnen gebruiken tot je new game start. ( heb ik bij cj's house ) Dat van mad dogg's save glitch dat heb ik niet En ik heb al me vriendinnen gekilled Bewerkt: 20 juni 2005 door Jacc0s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 op de pc heb ik in madd doggs huis gesaved, en ik kan gewoon basketballen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 - Ik heb een bar uitgemoord maar ik vond dat poolen toch niet zo leuk. - Ik kan nog altijd basket en heb gesaved in Madd Doggs Mansion - Ik heb ondervonden als je 2 vet-getunde auto's in je garage zet dat het dikwijls gebeurt dat er eentje verdwijnt al ik het spel weer laad. (Ik heb de Playstation versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik heb in een bar met de pool stok mensen neer geslagen maar kan nog gewoon poolen:D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Meer dan 4 auto's in je garage vergroon de kans dat je ze allemaal kwijt raakt Bedoelen ze hier dat er max. 3 in moet zetten om ze niet allen kwijt te raken of kan ik er gewoon 4 in zetten en niet meer? :blink: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.