Jump to content

FAQ: The Don'ts


Trax

Recommended Posts

Meer dan 4 auto's in je garage vergroon de kans dat je ze allemaal kwijt raakt

Bedoelen ze hier dat er max. 3 in moet zetten om ze niet allen kwijt te raken of kan ik er gewoon 4 in zetten en niet meer? :blink: :huh:

Je kan er ook 10 inzetten maar dan zijn er naar een tijd 7 weg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    5

  • bjorn13

    5

  • schaff jr.

    4

  • Tha Real G.

    3

Bedoelen ze hier dat er max. 3 in moet zetten om ze niet allen kwijt te raken of kan ik er gewoon 4 in zetten en niet meer? 

In sommige garages kun je meer kwijt dan in andere, je moet het gewoon zo zien: als er staat "you cannot store any more vehicles in this garage" dan moet je het ook niet proberen. Het kan wel maar dan heb je de kans dat je er wat kwijtraakt.

Ik had bijvoorbeeld 5 voertuigen in de garage in doherty gezet, en nadat ik had gesaved waren er nog maar 4 over. Degene die weg was was niet degene die ik er als laatst had ingezet, maar 1 die er al eerder stond, dus volgens mij wordt er random 1 weggehaald.

Dit kan heel vervelend zijn, zeker als je een helemaal gepimpte auto erin had gezet :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

een vriend van me had eerst ook die gym-glitch.. toen hij een paar missies had gedaan en in een paar verschillende safe-houses het spel had opgeslagen kon het opeens wel weer... ik weet niet of dat de oplossing is maar het kan dus wel gefixtworden, en ik denk dat dat ook geldt voor de basketbal- en pool glitch...

Persoonlijk heb ik er nooit last van gehad ook al maak ik altijd iedereen in de gym af als ik er ben

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg:

Maar:

Ik heb iedereen in een bar vermoord <_< Kan nog steeds poolen.

Ik heb iedereen in de Gym vermoord <_< Kan nog steeds trainen.

Volgens mij is de helft niet waar <_<

Greetzzzz :lol:

PS: Wil niet negatief zijn ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik het zeg:

Maar:

Ik heb iedereen in een bar vermoord <_< Kan nog steeds poolen.

Ik heb iedereen in de Gym vermoord <_< Kan nog steeds trainen.

Volgens mij is de helft niet waar <_<

Greetzzzz :lol:

PS: Wil niet negatief zijn ofzo :puh:

Het hoeft niet altijd zo te zijn dat deze glitch optreed ;) . Jij hebt gewoon geluk gehad ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik heb daar al tig keer gesaved, en ik kan nog gewoon basketballen hoor :)

maar heb je ook een save geopend, waar je game in madd dog's masion weer begon ? want daarvoor kon ik nog basketballen

Link to comment
Delen op andere websites

Kleren kopen die Groen zijn

Gevolg: Over de balk gesmeten geld

wa bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... ;)

Sweet of Smoke zegt een keer in het begin dat je ''grove collours'' moet kopen, dat zijn dus groene kleren, of je koopt gewoon groene kleren om bij je gang te willen horen.

maar dit helpt niet, of je nou in het groen of in het paars loopt, het heeft geen effect op gangs. ;)

jowx :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

wat bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... ;)

Volgens mij is het wel 20$ per kledingstuk hoger dan bij dezelfde van een andere kleur. (Daarom koop ik ook bijna geen groene kleren behalve als het leuk staat)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...