Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Meer dan 4 auto's in je garage vergroon de kans dat je ze allemaal kwijt raakt Bedoelen ze hier dat er max. 3 in moet zetten om ze niet allen kwijt te raken of kan ik er gewoon 4 in zetten en niet meer? :blink: :huh: Je kan er ook 10 inzetten maar dan zijn er naar een tijd 7 weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Bedoelen ze hier dat er max. 3 in moet zetten om ze niet allen kwijt te raken of kan ik er gewoon 4 in zetten en niet meer? In sommige garages kun je meer kwijt dan in andere, je moet het gewoon zo zien: als er staat "you cannot store any more vehicles in this garage" dan moet je het ook niet proberen. Het kan wel maar dan heb je de kans dat je er wat kwijtraakt. Ik had bijvoorbeeld 5 voertuigen in de garage in doherty gezet, en nadat ik had gesaved waren er nog maar 4 over. Degene die weg was was niet degene die ik er als laatst had ingezet, maar 1 die er al eerder stond, dus volgens mij wordt er random 1 weggehaald. Dit kan heel vervelend zijn, zeker als je een helemaal gepimpte auto erin had gezet :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 dat had ik dus met een mooie jester en ik had er een fiets bij gezet bale <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Ik heb alle groene kleding, ik heb zelfs alle kleding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 balen, dus daarom kon ik niet meer poolen kan die niet ongedaan gemaakt worden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Nee, ik weet er in iig niets voor. Bewerkt: 11 juli 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik kan nog steeds wel poolen ik heb geluk gehad denk ik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 een vriend van me had eerst ook die gym-glitch.. toen hij een paar missies had gedaan en in een paar verschillende safe-houses het spel had opgeslagen kon het opeens wel weer... ik weet niet of dat de oplossing is maar het kan dus wel gefixtworden, en ik denk dat dat ook geldt voor de basketbal- en pool glitch... Persoonlijk heb ik er nooit last van gehad ook al maak ik altijd iedereen in de gym af als ik er ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik hoor ook van sommigen dat je niet meer kunt basketballen in het huis van mad dogg als je daar hebt gesaved maar ik heb daar al tig keer gesaved, en ik kan nog gewoon basketballen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Sorry dat ik het zeg: Maar: Ik heb iedereen in een bar vermoord <_< Kan nog steeds poolen. Ik heb iedereen in de Gym vermoord <_< Kan nog steeds trainen. Volgens mij is de helft niet waar <_< Greetzzzz :lol: PS: Wil niet negatief zijn ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Sorry dat ik het zeg:Maar: Ik heb iedereen in een bar vermoord <_< Kan nog steeds poolen. Ik heb iedereen in de Gym vermoord <_< Kan nog steeds trainen. Volgens mij is de helft niet waar <_< Greetzzzz :lol: PS: Wil niet negatief zijn ofzo Het hoeft niet altijd zo te zijn dat deze glitch optreed . Jij hebt gewoon geluk gehad . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 maar ik heb daar al tig keer gesaved, en ik kan nog gewoon basketballen hoor maar heb je ook een save geopend, waar je game in madd dog's masion weer begon ? want daarvoor kon ik nog basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld wa bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld wa bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... Sweet of Smoke zegt een keer in het begin dat je ''grove collours'' moet kopen, dat zijn dus groene kleren, of je koopt gewoon groene kleren om bij je gang te willen horen. maar dit helpt niet, of je nou in het groen of in het paars loopt, het heeft geen effect op gangs. jowx :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 wat bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... Volgens mij is het wel 20$ per kledingstuk hoger dan bij dezelfde van een andere kleur. (Daarom koop ik ook bijna geen groene kleren behalve als het leuk staat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.