Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) wat bedoel je daarmee? die zijn echt niet duurder ofzo ... Volgens mij is het wel 20$ per kledingstuk hoger dan bij dezelfde van een andere kleur. (Daarom koop ik ook bijna geen groene kleren behalve als het leuk staat) volgens mij is het meeste gewoon even duur hoor :blink: bv: Red Rag Back $25 Blue Rag Back $25 Green Rag Back $25 Green Low-Tops $50 Blue Low-Tops $50 Black Low-Tops $50 Red Cap $40 Blue Cap $40 Green Cap $40 bron: walktrough greetz jowx Bewerkt: 21 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik snap het niet groen,rood,blauw,geel,roze;oranje,zwart,grijs,bruin,purper,wit(voorbeelden) kost allemaal hetzelfde. f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik snap het niet groen,rood,blauw,geel,roze;oranje,zwart,grijs,bruin,purper,wit(voorbeelden) kost allemaal hetzelfde.f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt). als je op de eerste bladzijde van deze topic had gekeken wist je het wel... Je game in Mad Dogg's Mansion savenGevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt). Even ter aanvulling op Jowx. Poolen kan je waarschijnlijk niet meer omdat je mensen hebt neergeslagen/neergeschoten in de bar. Zie Se7en's zijn eerste bericht: Mensen neerslaan/schieten in een barGevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik snap het niet groen,rood,blauw,geel,roze;oranje,zwart,grijs,bruin,purper,wit(voorbeelden) kost allemaal hetzelfde.f***ck kan niet meer basketten of poolen en ook niet mer inbreken(weet niet hoe dit komt). als je op de eerste bladzijde van deze topic had gekeken wist je het wel... Je game in Mad Dogg's Mansion savenGevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) Greetz jowx Ik bedoel wel(en ik heb op alle pagina's ik doe dat altijd) het kost evenveel het geeft misschien geen respect maar het kost niet meer hé dus het maakt niet uit of je groen ofzo neemt in die missie moet je gewoon kleren kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 groene kleding koop ik zowiezo, want dat ziet er beter uit ipv iedereen loopt in groen en jij loopt in paars, dan hoor je der niet echt bij vind ik... Maja, ik loop nu in zwart > Didier Sachs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grove street roamer Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Nee, het betekent dat het zonde is om je geld aan die crap uit te geven :lol: groene kleding is wel makkelijk voor je gang wars, je komt ze dan eerder tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sikisiki Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb in madog's krib gesaved en kan wel baskitballen en heb ook in de bar mensen neer geslagen kan toch wel poolen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb in madog's krib gesaved en kan wel baskitballen en heb ook in de bar mensen neer geslagen kan toch wel poolen Dan heb jij het zeker op de pc? Daar is zijn bugs weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 jaaa? dat wist ik niet, ik dacht dat die bugs ook voor de pc versie golden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb het op de pc versie legaal en gesaved in madd dogs crib en ik kan niet basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Was al heel lang bekend dat je dat nadat je hem daar gesaved hebt niet meer kunt basketballen... gebruik anders in het vervolg even de Zoekfunctie... Dan had jou & mijn reactie niet nodig geweest Koos. Bewerkt: 17 augustus 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) eindelijk ik dagt dat het door mijn respect 100% dat ze bang voor me waren in de bar gta rulezzz Bewerkt: 20 augustus 2005 door mppdabest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 dat is dus echt fokop miss dat iemand een anti -glitch mod kan maken ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Kleren kopen die Groen zijnGevolg: Over de balk gesmeten geld Mensen neerslaan/schieten in een bar Gevolg: Kan de Bar Glitch veroorzaken, die ervoorzorgt dat je niet meer kan poolen. Ik heb perongelijk ook gesaved in Madd Dogg mansion maar ik vind het wel jammer.. Ik had eigenlijk nog vragen!! 1. Wat is poolen? 2. Wat verstaan jullie onder een bar? bijv. zo'n pizza zaakje? Hamburger zaakje? Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.