s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 nee gewoon een bar net zoals die ene bij Grove street en poolen is gewoon biljarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Bump*Bum*Bump Poolen is hetzelde als biljarten (als je dat niet kent zoek het op op g**gle Een bar is een café om te drinken enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Bump*Bum*Bump Poolen is hetzelde als biljarten (als je dat niet kent zoek het op op g**gle Een bar is een café om te drinken enz. Echt niet, biljarten is een Nederlandse sport. Er zijn dan geen pockets(gaten in de hoeken en in het midden van de tafel). Bij poolen zijn er wel pockets en moet je beiden een soort ballen potten. De ene speler de gelijke cijfers en dan andere speler de ongelijke cijfers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Je game in Mad Dogg's Mansion saven Gevolg: Je krijgt de Basketbal Glitch, je kan het niet meer spelen (dit heb ik zelf dus ook) heb ik dus ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Ik had Michelle eerst vermoord toen ze me niet wilde, want ik wist toen niet wat dat precies was, dat daten. Ik een hele tijd zitten balen, maar opeens toen ik een keer in de driving school ging kijken, stond ze daar weer! Ik zit alleen nu met het probleem dat Helena nooit thuis is, terwijl ik haar nooit heb neergeschoten, ik had alleen een keer een foute date Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Die vraag hoort hier niet, gebruik de Zoekfunctie en zoek naar Michelle en je vindt al heel wat topics waneer ze thuis is etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cocaine Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 waar si die mad dogs crib? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Hier is een kaartje... Tussen het rode vierkant staat Madd Dogg's Mansion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Ik las aan 't begin van deze topic dat (groene) kleding kopen geldverspilling is, later werd dat uitgelegd dat het geen effect heeft op respect. Ik heb de eerste 4 pagina's doorzocht en toen werd ik 't zat dus als het al vermeld is .. sorry dat ik het dan nogmaals meld. Maar wat ik dus even kwijt wil is dat ik op deze site waarden tegenkwam voor respect en sex-appeal m.b.t. kleding, tattoos en kapsels. Ik ga nu niet beweren dat het ook waar is wat daar staat (niet alles geloven wat je leest geloof is een kwestie van geloof, geloof ik) maar ik denk niet dat ze zomaar waarden hebben bedacht en dat het dus zeker wel effect heeft. Edit: Om nog ff terug te komen op biljarten en poolen, biljarten is een verzamelnaam voor alle varianten zoals 3-banden, poolen en snooker. Poolen kent ook weer verschillende spellen zoals eight-ball en nine-ball. Bewerkt: 25 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Ik las aan 't begin van deze topic dat (groene) kleding kopen geldverspilling is, later werd dat uitgelegd dat het geen effect heeft op respect. Ik heb de eerste 4 pagina's doorzocht en toen werd ik 't zat dus als het al vermeld is .. sorry dat ik het dan nogmaals meld. Maar wat ik dus even kwijt wil is dat ik op deze site waarden tegenkwam voor respect en sex-appeal m.b.t. kleding, tattoos en kapsels. Ik ga nu niet beweren dat het ook waar is wat daar staat (niet alles geloven wat je leest geloof is een kwestie van geloof, geloof ik) maar ik denk niet dat ze zomaar waarden hebben bedacht en dat het dus zeker wel effect heeft. Die waarden die in die lijst staan zien er op zich wel betrouwbaar uit. Deze getallen zijn terug te vinden in de configuratie files die bij het spel zitten. (Voor de kleding van Sub-urban is dit soort in formatie ook al terug te vinden op de WikiGTA. Voor de kleding van de andere winkels is deze informatie nog niet online. Dit staat echter wel op de planning.) Groene kleding heeft dus wel degelijk invloed op het respect dat je krijgt binnen je gang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Even ter aanvulling op de post van PatrickW boven me: de kapsalons waren feitelijk al helemaal af maar daar ontbraken inderdaad de waardes van respect en sex appeal. Die staan er nu bij . De overige winkels volgen in 2007.... ==> KLIK <== Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.