Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee mensen,

Ik ben pasgeleden overnieuw begonnen en wil het spel (nog een keer) voor 100% uitspelen... de vorige keer had ik daar zo'n programma'tje voor die mij liet zien wat ik nog niet gedaan had en wat ik al wel gedaan had (was vooral heel handig met de sprays enzo)

Kan iemand mij vertellen hoe dat programma'tje ook alweer heet?

Ben al een half uur aan het zoeken :puh:

Bedankt!

Geplaatst:
Hee mensen,

Ik ben pasgeleden overnieuw begonnen en wil het spel (nog een keer) voor 100% uitspelen... de vorige keer had ik daar zo'n programma'tje voor die mij liet zien wat ik nog niet gedaan had en wat ik al wel gedaan had (was vooral heel handig met de sprays enzo)

Kan iemand mij vertellen hoe dat programma'tje ook alweer heet?

Ben al een half uur aan het zoeken :puh:

Bedankt!

Die speciale tool heet SAMA ('San Andreas Mission Analyser'), en je kunt er inderdaad mee zien welke collectables je nog mist, en nog moet doen. Je kan hem hier downloaden. Hij is vrij gemakkelijk voor gebruik. Je hoeft enkel via openen je savegame te laden in het progamma. Vervolgens kies je de gewenste collectable of iets dergelijks. Veel succes ermee!

Geplaatst:

Dat wassie ja!

hartstikke bedankt!! :dans::klap:

Hmm vreemd, het programma'tje werkt niet :S zodra ik 'm open zegtie: kan de toepassing niet juist initialiseren....

Is dit bekend?

Geplaatst:
Hmm vreemd, het programma'tje werkt niet :S zodra ik 'm open zegtie: kan de toepassing niet juist initialiseren....

Is dit bekend?

Niet bij mij bekend, tevens ben ik de fout ook nog niet tegengekomen. Ik denk persoonlijk dat de fout bij je PC zelf ligt, bij mij doet het progamma het namelijk perfect. Ik heb even voor je gezocht op Google, en ik heb misschien een tip voor je. Installeer '.NET Framework' even, deze kan je downloaden op de site van Microsoft. Deze heb je nodig om applicaties te openen, probeer het dus eens zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...