Scarface92 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Hallo mensen ik heb een vraagje Kun je een zwembad maken met De Sims 2 en De Sims 2 huisdieren op de ps2? Bij de PC versie kon het wel dacht ik maar bij de ps2 versie weet ik niet Je kan alleen een warm water bad neerzetten The GTA man Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 kijk nog is goed , want op de computer vond ik ook dat ie bij een rare plek stond , oftewel als ik jou was zou ik alle dingen nog even goed nakijken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 kijk nog is goed , want op de computer vond ik ook dat ie bij een rare plek stond , oftewel als ik jou was zou ik alle dingen nog even goed nakijken Ik heb alles heel goed nagekeken en hij staat er niet tussen..... Of hij moet wel op een hele rare plek zijn? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 kijk nog is goed , want op de computer vond ik ook dat ie bij een rare plek stond , oftewel als ik jou was zou ik alle dingen nog even goed nakijken Ik heb alles heel goed nagekeken en hij staat er niet tussen..... Of hij moet wel op een hele rare plek zijn? Kijk echt overal want wie weet staat hij er wel tussen. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Néén , is er niet op De Sims 2 Reageren
Wrieh Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Néén , is er niet op De Sims 2 wel waar aleen hij staat ergens bij gereedschap. Reageren
Black Force Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 ja op de pc, maar op de ps2 geloof ik niet dat je een zwembad kan maken. correct me if i'm wrong! Reageren
profile Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Beste gta man. Ik heb zelf ook The sims 2 voor de PS2. En ik kan ook geen zwembad maken. Maar waar zit je nu in the sims twee. Ik zelf zit aan de villa met een kijk over de sims vallei. En ik kan er geen bouwen. De sims 2 huisdieren heb ik niet in mijn bezit. Het enige wat ik weet is dat je een zwembad kan bouwen op The Sims Butin out. Ik zal even verdere informatie zoeken. Ik zal het dan even posten. EDIT: ik vind niets.Misschien ben je iets met dit. En als je echt een zwembad wil.Kan je the sims bustin out kopen. Hij is ondertussen uit voor platynum.En kost dus op vele plaatsen nog maar 19.99. En in dat game kan je wel een zwembad kopen. Bewerkt: 13 juni 2007 door profile Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.