Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Killzone

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Volgende week dinsdag/woensdag of later..

Mijn design komt na die van jouw

Wie wilt er? :sigaar:

Geplaatst:
Onderwerp: Killzone

Design: Signature

Size: Max. 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Volgende week dinsdag/woensdag of later..

Mijn design komt na die van jouw

Wie wilt er? :sigaar:

Ik probeer het nog een keer. Ooit moet ik toch een keer winnen :puh:.

Ik meld me dus aan :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gepraat met M4X over deze battle, en we zijn er over eens dat ik deze battle niet aan ga...

Dus mag iemand anders :)

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Anyone?

Ik wilde btw iemand anders omdat ik al 2x tegen .Antonio heb gebatttled, niet zo gek lang geleden ;)

Ik zou het wel is een keer willen proberen, Ik weet dat ik niet al te goed ben. Maar het leek mij wel is leuk om een keer te batlle. Ik zal er zo al aan beginnen.

Rullez

6copysw9.jpg

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Rullez:

6copysw9da4.jpg

M4X:

4copygl8.png

Veel succes Rullez :sigaar:

Mijn eerste battle, En zo te zien aan jou Signature. Hbe ik veel succes nodig.

Jij ook succes.

Geplaatst:

Duidelijk verschillende designs, Rullez heeft er voor gekozen om veel zwart te gebruiken, met een onscherpe render. De tekst past totaal niet bij de rest; veel te vrolijk. Niet slecht bedoelt hoor, maar volg is een paar tuts, dit lijkt helemaal nergens op. Veel succes de volgende keer.

Hiermee kom ik bij de duidelijke beste, in mijn ogen, aan; M4X. Een mooie stock met de tekst op de goeie plaats, in de goeie kleur en een mooi licht-donker contrast. Alleen heb ik een opmerking, de '2' achter 'Killzone' net iets te veel van het goeie, die had je beter weg kunnen laten. Ook je naampje in je sig staat er niet zo mooi, alleen heb ik zelf geen idee voor een alternatief, misschien iets op de render? :)

Ik stem dus op M4X, die naar mijn mening duidelijk de beste signature heeft ingeleverd voor deze battle. :) Veel succes met designen verder heren. :)

Ik zal ook maar even mijn stem uitbrengen hier, want maar één stem is een beetje zielig. :puh:

Rullez, ik weet niet wat je wou proberen, maar het is zo te zien niet zo goed gelukt. De tekst is veel te vaag, render ook. En je hebt totaal geen effecten toegepast op de achtergrond. Lijkt gewoon een screenshot van een poster ofzo. Als hij wat scherper was, en er wat meer effecten op de achtergrond stonden, zou hij misschien nog iets hebben, maar nu voel ik hem niet.

Mijn stem gaat dan ook duidelijk naar M4X. Weer een zeer mooi design van jou. De achtergrond is heel mooi met de perfecte lichteffecten en kleurovergangen. 'Killzone 2' is goed geplaatst met mooie effecten, maar zoals SamShine ook al zei is die '2' misschien een beetje overbodig. Buiten jou naam, die jammer genoeg minder is gelukt, is dit een erg mooi design, en jij heb ook duidelijk de betere design uit deze twee. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar M4X!

M4X, 1 punt voor jou.

Ranking updated, en topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...