kurt Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) ja ik ben nu aan die mission ma kan deze niet zo goed kan iemand mij helpen wat tips Bewerkt: 11 december 2004 door kurt Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dat is die missie op die boot he? Ik weet wel dat tussen die conteners op het dek een hartje ligt. Als je die pakt heb je weer healt erbij. Voor de rest een beetje dekking zoeken achter die conteners en proberen om ze al vanaf een afstand neer te schieten. Op het laatst die gast verslaan met het zwaart, is best makkelijk. Gewoon achter elkaar blijven hakken. Reageren
kurt Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) bedankt deze opdracht is nu met suces gelukt door dat hartje had ik weerw at meer leven nu zit ik alweer vanst bij de volgende opdracht die heet Yay Ka-Boom-Boom je moet er een bom auto in een huis zetten en dan binnen 40 seconden het huisverlaten dat lukt allemaal maar dan met die slecht auto door die poort geraken dat lukt me nu eens niet kan iemand wat raad geven hoe ik het best vaart maak vanw aar je best met de auto kan vertrekken ("ps: ik heb de rij school gedaan alles goud behalve 2 dingen nie") alvast bedankt Bewerkt: 11 december 2004 door kurt Reageren
kurt Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 heb het gevonden zer zeggenw el dat je die poort moet in rammen mat dat gaat te moeilijk er is een jump en als je daar over jumpt met een goede snelheid dan kom je op die dozen nog wat gas en je bent buiten dan nog terug rijden naar je garage en klaar :lol: Reageren
Pablo Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) DA NANG THANG zorgen dat je armor vol is, 1tje sneaken en zorgvuldig met je kogels omgaan, maar wel al die gassies dood schieten en die laatste met die katana, gewoon doodschieten gangsters dont fight pang pang Bewerkt: 12 december 2004 door Pablo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.