Jump to content

GTA start niet op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een probleem met mijn San Andreas

Mijn San Andreas startte even geleden niet op. Ik dacht dat het iets met krassen was, ik heb het dan ook laten herstellen. Daarvoor had ik het al gereïnstalleerd en voor alle zekerheid doe ik het nog maar eens. Het 'DVD Browse' scherm kan wel tevoorschijn komen, maar als ik dan op Play San Andreas druk, komt het cd'tje wel tevoorschijn en begint mijn koeling ongelooflijk hard te draaien, maar nog start het niet op. Ik heb al bij 'processen' van Windows Taakbeheer gekeken, als ik het opstart komt er heel even gta_sa.exe en dan verdwijnt het gewoon! Ik heb ook al de nieuwste driver van mijn grafische kaart geïnstalleerd, en nog doet hij niks!

Help mij alsjeblieft!! :klap:

Bewerkt: door Anth-e
Geplaatst:

Uhm Ga naar mijn documenten>Gta User Files Verwijder daar: Gta_sa.set als het goed is moet ie nu weer werken!

Geplaatst:

hallo

is er iemand die kan vertellen waarom gtasanandreas niet wil starten

als ik het spel heb geinstaleerd en het wil opstarten krijg ik het filmpje te zien

en dan komt het plaatje van sanandreas en dan springt het terug op het buroblad

en het spel start niet is er iemand die een oplossing weet

groetjes frans

Geplaatst:

dit werkte bij mij ga naar de installatie map en rechter muis klik gta_sa.exe, eigenschappen dan tab compatibiliteit en dan dit programma in deze compatibiliteit modus uitvoeren aanvinken en windows 2000 kiezen.

Geplaatst:
dit werkte bij mij ga naar de installatie map en rechter muis klik gta_sa.exe, eigenschappen dan tab compatibiliteit en dan dit programma in deze compatibiliteit modus uitvoeren aanvinken en windows 2000 kiezen.

Ik heb het gedaan en het werkt nog steeds niet,, nog steeds hetzelfde

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gedaan en het werkt nog steeds niet,, nog steeds hetzelfde

luister ik heb een tip!!! voor iedereen met dit probleem je moet wel een beetje engels kennen want je moet een e-mail sturen naar take2@europesupport.com zij helpen je zeker en nog iets beschrijf je probleem en stuur ook je dxdiag erbij (start-uitvoeren-dxdiag intypen en daarna verschijnt er een schermpje klik op alles opslaan sla het op waar je wilt op je bureaublad of op mijn documenten en daarna versturen met jouw probleem. stom dat ze geen enkele keer op deze forum deze tip gaven want het helpt echt deze mensen bieden in heel europa hulp dus dit moet je zeker doen en het is 100% vertrouwelijk, want als je naar je gta sa readme gaat zie je ook deze e-mail adres. je krijgt dan binnen 24 uur reactie en je zult tevreden zijn hier bieden ze geen hulp aan en ze zijn traag (daarmee bedoel ik deze forum) vraag het gewoon aan experts later....

Bewerkt: door l-style

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...