Jump to content

Voertuigen gaan razendsnel en haperen...

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste medegamers,

Ik heb sinds een maandje een nieuwe pc en eind-e-lijk de mogelijkheid eens lekker GTA SA te spelen. Op mn oude pc liep t niet; nu loopt ie te snel, terwijl de display settings uitgebalanceerd ingesteld zijn (als ik een hogere resolutie kies, gaat alles wat haperen)

Nu loopt alles goed, maar de meeste auto's scheuren me voorbij en vallen af en toe weg in hun vliegende vaart. Gebeurt vooral opvallend als ik op de snelweg flink gas geef.

Iemand een idee hoe dit kan?

Mijn specs:

AMD Athlon Dualcore 64 x2 3800+

Geforce kaart 256 MB

2 GB RAM

Alvast bedankt voor reacties!

Geplaatst:

Tsja, GTA SA zit zo nou eenmaal in elkaar. Op de snelweg rijdt iedereen hetzelfde, soms zie je een hele langzame auto langs je mooie snelle wagen rijden. Hier is jammer geoeg niets aan te doen. Trouwens, als je even die auto aanraakt rijdt hij wel weer normaal. Over het haperen weet ik geen oplossing. Misschien is je systeem iets teveel van het goede? Ik denk van niet.

Geplaatst:

Het ligt niet aan je pc, niet aan de disc, niet aan jouzelf, maar aan Grand Theft Auto San Andreas. Het spel is geprogrammeerd zodat auto's op de snelwegen een hogere snelheid zullen halen dan normaal. Nog vervelender is dat ze jou zullen bijblijven als jij even 240 KM/H gaat crossen. Zelfs Tractoren kunnen niet worden verslagen terwijl jij ze met een Infernus van de weg probeert de duwen.

Het spel is op deze manier gemaakt, en auto's zullen deze snelheden altijd blijven houden op de snelwegen. Tenzij je er natuurlijk aan gaat sleutelen met mods endergelijke, maar dat is je eigen keuze. Het ligt dus aan San Andreas zelf, en niet aan je pc.

Geplaatst:

OK

Thanks dudes,

jammerdebammer, maar nu kan ik wel zorgeloos verderspelen :bier:

En als die snelle karren me niet bevallen, dan kunnen ze een uzi op zich gericht krijgen 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...