Sseb Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Crysis technology trailer check en oordeel Reageren
Jowx Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Verplaatst naar FPS & TPS, daar naast heb ik je topictitel veranderd. ^^ Reageren
Boris H. Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Erg mooi maar de enige die ik ken met een computer die dit aankan is mijn leraar Engels. Dit is gewoon bijna fotorealistisch! Boris H. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ziet er goed uit, alleen waarom nou juist weer het monster achtig in een game, verpest echt alles. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hopen dat die ook op de 360 uitkomt want mijn computer zou hem uitspugen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Er zijn een paar nieuwe ingame screens van Crysis ! Klik Het ziet er echt ontzettend mooi uit ! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 juli 2007 Rapport Geplaatst: 14 juli 2007 Damn, er komen zulke fucking top titels, assasins creed, call of duty 4, crysis, bioshock, splinter cel convinction. Ik ben blij dat ik een nieuwe pc met een DX10 erin heb gekocht. Ik denk alleen niet dat ik helemaal op full kan draaien, maar wie weet! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Hallo iedereen Crysis is de opvolger van Farcry (Farcry was in graphics ook al mooi) Crysis word ook wel Farcry 2 genoemd, maar dat monsterachtige zal in deze reeks blijven. Maar dit spel is denk ik verrektte zwaar voor je Computer! Van J.V Bewerkt: 22 juli 2007 door Johannes47 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Crysis is de opvolger van Farcry nouw eigenlijk niet, het is gewoon een lostaand spel met het zelfde concept Reageren
SWYV Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Crysis is de opvolger van Farcry nouw eigenlijk niet, het is gewoon een lostaand spel met het zelfde concept nouw eigenlijk niet WEL, het is gewoon een lostaand spel met het zelfde concept omdat Far Cry 2 Crysis is Crysis staat veel stoerder voor dit next gen van Far Cry maar ik kijk wel echt uit naar dit spel te spelen Reageren
gybrus Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Wel leuk hoe ze dat gedaan hebben met die bomen.. alleen dat er weer zo een stom monster invoor moet komen .. omg.. verpest voor de meeste mensen toch gelijk de lol Ik kijk toch meer uit naar Alan wake komen ook vage figuren in voor maar dat heeft teminste nog geilere neuk zoals een tornado =D Grats,G Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Ziet er wel mooi uit maar toch zal ik hem niet kopen. ik houd niet zo van dat tropische woud als map das echt verrot want je verdwaalt aan een stuk door Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Crysis is de opvolger van Farcry nouw eigenlijk niet, het is gewoon een lostaand spel met het zelfde concept nouw eigenlijk niet WEL, het is gewoon een lostaand spel met het zelfde concept omdat Far Cry 2 Crysis is Crysis staat veel stoerder voor dit next gen van Far Cry maar ik kijk wel echt uit naar dit spel te spelen FarCry 2 is al aangekondigd dus weet niet wat jullie allemaal lopen te lullen <3 Crysis word gemaakt door Crytek en dus niet door de makers van FarCry... hoe kan het dan een 2de deel zijn... even wakker worden jongentjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.