Jump to content

GTA IV news op 11 Juni?


uniQueGTA

Recommended Posts

Eey,

ik las net op : http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4557

Dat er iets erg groots aangekondigt word voor PS3 en aangezien GTA IV nogal gehyped word..

Misschien iets extra's voor de PS3 of dat gta IV op de ps3 extra content krijgt?

Ik hoop iig dat het iets van GTA is

Later :eten:

Edit: Er staat wel dat het om een NIEUWE titel gaat, maar dat hoeft nog niet want onderaan staat: Misschien nieuwe Killzone footage? Maar ik hoop gewoon iets over gta IV :D

Bewerkt: door uniQueGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals sommige mensen al weten, blijkt PS3ONLY geen betrouwebare bron...

En wat post jij iets in een forum over GTA IV en je zegt terwijl dat het om Killzone kan gaan :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou eventueel over GTAIV kunnen gaan. Maar hoop er maar niet op, want er staat eveneens " Het wordt een game die geen Xbox 360 bezitter zal krijgen te spelen", waar uit geconcludeert mag worden dat of dit bericht fake is (zoals hierboven al wordt gezecht), of de honderden anderen uitlatingen over de release van GTAIV op de XBOX zijn nep.

Het zal dus niet over GTAIV gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het over GTA 4 gaat. :bier:

Hoezo? Er wordt toch duidelijk gezegd dat deze nieuwe game niet voor Xbox 360 beschikbaar komt (PS3 exclusive). Hopelijk lekt er iets uit over dat spel, dan weten we meteen welke richting dat spel op gaat.

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het over GTA 4 gaat. :bier:

Hoezo? Er wordt toch duidelijk gezegd dat deze nieuwe game niet voor Xbox 360 beschikbaar komt (PS3 exclusive).

Het word daar niet echt duidelijk gemaakt wat het nu precies is, zo ken ik PS3only ook wel, gewoon hopen dat het iets over gta IV is. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is officeel aangekondigd hoor dat GTA IV ook voor de Xbox 360 komt. Dat heeft Rockstar bevestigd. Ik weet zeker dat dit niet waar is. Dat zijn gewoon allemaal mensen die de PS3 hebben. Geen van hun hebt een Xbox 360. Dus zitten ze de 360 te vernederen. Een erg onbetrouwbare site idd ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er 1 geen extra content komt voor alleen maar de PS3 (rockstar heeft dit nadrukelijk uitgesloten) en daarbij gaat het hier NIET om GTA 4 maar (zoals je al las) om een NIEUWE titel (wat je zelf ook zei). Dus ik snap uberhaupt niet waarom dit in het GTA 4 forum word gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er 1 geen extra content komt voor alleen maar de PS3 (rockstar heeft dit nadrukelijk uitgesloten) en daarbij gaat het hier NIET om GTA 4 maar (zoals je al las) om een NIEUWE titel (wat je zelf ook zei). Dus ik snap uberhaupt niet waarom dit in het GTA 4 forum word gezet.

Ik snap dat eigenlijk best wel: Het was dus onduidelijk en miss gaat het daar om GTA IV wat jij ook niet weet, en wil ik weten wat jullie ervan vinden duss zo zit dat ja ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er 1 geen extra content komt voor alleen maar de PS3 (rockstar heeft dit nadrukelijk uitgesloten) en daarbij gaat het hier NIET om GTA 4 maar (zoals je al las) om een NIEUWE titel (wat je zelf ook zei). Dus ik snap uberhaupt niet waarom dit in het GTA 4 forum word gezet.

Ik snap dat eigenlijk best wel: Het was dus onduidelijk en miss gaat het daar om GTA IV wat jij ook niet weet, en wil ik weten wat jullie ervan vinden duss zo zit dat ja ;)

Right... zoals je er al achter was gekomen. Nieuwe titel is geen nieuws over GTA 4. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt met vrij onlogisch als het zo is, omdat GTA IV al aangekondigd is. Overigens kan het niet, hiervoor citeer ik PS3Only: ''De aankondiging zou plaats moeten vinden op 11 juni en PlayStation bezitters zouden een game gaan krijgen waarvan Xbox fans alleen maar kunnen dromen. Dan mogen ze mij gaan wijsmaken dat GTA IV niet voor de Xbox 360 komt..

Link to comment
Delen op andere websites

ja wat een onzin, een topic maken over nieuws dat gaat komen over een nieuw spel op 11 juni.. denk dat je voortaan eerst even beter moet lezen voor je zoiets posts dat mogelijk eventueel nieuws uit zou kunnen komen over een paar dagen over gta iv, maar misschien ook niet. :bonk:

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...