Jump to content

Lil' Probe Inn Alien

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond dit ook op het web, en heb het zelf niet getest.

Misschien dat iemand dit zou kunnen doen en er een foto bij zou kunnen maken.

Alien?

Grab some Infrared Goggles and head to the Lil Probe Inn and go inside. Look for the man with the hat and turn on the goggles. There is your alien.

Vertaling:

Alien?

Pak je Infrarode Bril en ga naar Lil' Probe Inn. Zoek naar de man met de hoed, en doe je Infrarode Bril aan. Hier is je Alien.

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lennert

5

• Trax

2

• Scott16

2

• 88steven88

2

Geplaatst: (bewerkt)

ik zou wel een foto willen maken maar ik krijg pas met 2e kerstdag een digi camera en mijn playstation is niet gelinkt aan mijn computer

misschien dat iemand anders dit kan doen

tubs jij kan toch mooie screens maken?

waarom doe jij et da niet

heb je gelijk een easter egg opgelost toch?? :lol:

Bewerkt: door san_andreas_boy

ok

*Laat dit soort posts voortaan achterwege, dit is boosting

Bewerkt: door Se7en
Vlak bij Area 69

Heb je het zelf al gecheckt en zo ja was het een alien of niet

Of wanneer ga je het checken

Bewerkt: door De Gta Master
Geplaatst:

Het is geen Alien, het is een man met zwarte kleren aan, zwarte kleren laten geen warmte door, daardoor lijkt hij anders als andere mensen.

Probeer zelf maar, laat CJ zwarte kleren aan doen en gebruik dan de infrarood bril. De man is geen Alien.

Geplaatst:
Het is geen Alien, het is een man met zwarte kleren aan, zwarte kleren laten geen warmte door, daardoor lijkt hij anders als andere mensen.

Probeer zelf maar, laat CJ zwarte kleren aan doen en gebruik dan de infrarood bril. De man is geen Alien.

heb je het al geprobeerd dan??

we moeten dan eerst met een foto komen van die man en dan kunnen bewijzen of het een alien is of niet

tot die tijd.....??

EDIT: goed van se7en dat hij dit heeft gevonden :)

we zouden er zelf denk ik niet achter gekomen zijn ofwel soms...

Geplaatst:

Ik was er al achter gekomen, alleen vond het niet de moeite waard om te posten, want ik had zelf ook zwarte kleren aan, en was tot de conclusie gekomen dat die gast daarom ook geen warmte afstoote. Ik zag namenlijk Foto's van ufo's in de lil' prob in En had toevallig die infrarood ding bij me ik dacht laat ik een checken. Zo ben ik er dus achter gekomen.

Geplaatst:

uhhh, zo ver ben ik nog niet scott, ik kan daar nu geen screen van nemen iig, tenzij ben ik ook bezig met het maken van de tags plattegrond

Ik heb het ook al een keer geprobeerd, ik was gewoon aan het rondkijken met die bril om te kijken of ik iets kon zien op de plekken van de lill probe inn map. Ik ben daar binnen geweest met infrarood bril en heb niets aparts gezien daar.

Ik kan morgen wel ff een plaatje posten, dan maak ik die vanavond, maar dan moet ik wel die bril weer vinden want de laatste paar keren dat ik bij the big ear was lag hij er niet meer :S

**EDIT **

Ik ben de infrared goggles in zero's shop maar gaan halen, ik ben in de lill' probe inn geweest en telkens naar buiten en binnen gelopen tot die gast in de lange zwarte jas + hoed er was. Ik heb er maar geen foto van genomen want dat is gewoon niet de moeite waard.

Als je gewoon naar die gast kijkt, dan zie je alleen een zwarte jas, als je de infrared goggles opzet dan zie je de vouwen/plooien/kreukels in zijn jas. Dat lijkt met een beetje fantasie een beetje op een ribbenkast. Maar zeker geen alien :)

Bewerkt: door Puke
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zie wel geen man met een lange zwarte jas. :huh: Alleen een gewone man met een zwarte hoed. Spijtig genoeg had ik geen infrared goggles bij.

Geplaatst:

ik ga nu ff onderzoeken of dat wel alien is of niet tot morgen ;)

ik ga morgen zeggen alien of niet

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...